Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit suomalaisesta kristitystä naisesta, joka pukeutuu burkhaan miehensä vaatimuksesta?

Vierailija
10.03.2010 |

Siis vain muiden ihmisten ilmoilla. Kotona olisi miehelleen mieliksi hameessa ja topissa. Mitä tunteita ja ajatuksia herättäisi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Raamatussa vähän niin kuin sanota, että mies on perheen pää (eli saa määrätä)?

Vierailija
2/6 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin voisi olla, niin luulen naisen oman identiteetin olevan hukassa. Hyvin monella nuorella naisella näin on, mutta sitä ei vain itse tajua. Eli kyllä se nainen sitten ikääntyessään tajuaa, että myös minä voin haluta asioita.

Minä itsekin olin nuorena käsittämätön pikkuvaimo (ihan suomalainen mies). Siis se ajatteluasenne oli jotenkin niin toista kuin nykyään, nelikymppisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Raamatussa vähän niin kuin sanota, että mies on perheen pää (eli saa määrätä)?

Vierailija
4/6 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/6 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tai kenenkään muun takia, väärin. Eikä kristityt sitäpaitsi muutenkaan pukeudu mihinkään burkhaan. Jos käännyt islamiin, eri asia. Mutta ei silloinkaan pelkästään miehen vaatimuksesta, vaan henkilökohtainen usko täytyy olla taustalla.

t. muslimi

Vierailija
6/6 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kumppanin vakaumusta pitää kunnioittaa, mutta burkhan pitäminen tai pitämättä jättäminen pitää olla naisen oma valinta. Ja kun huivi ei kristinuskoon tai suomalaiseen perinteeseen kuulu, niin vaikea kuvitella muuta syytä suomalaisen kristityn pitää huivia, kuin miehen painostus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä