Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jehovat kävivät taas ovella

Vierailija
10.03.2010 |

en mennyt edes avaamaan. Ikkunasta näin kun tulivat pihaan. Eikö ihmisillä ole muuta tekemistä, kuin kiertää päivästä toiseen tuputtumassa typerää paskauskontoaan viattomille sivullisille?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monenlaisia. Meidän mökki naapuri on sanan saattaja. Ja ryyppää niin että paskoo housuihinsa.

Vaikka alkoholin nauttiminen juopumis mielessä on kielletty, että näin.. :D

Hän kai liittynyt heihin kavereiden toivossa, yksinäinen mies kun on.

Vierailija
2/10 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska Jehova on jumalan nimi, ne ovat Jehovan Todistajia. Ihan sama kun meitä sanottaisiin Luthereiksi. Eikä Jehoviin noin vaan liitytä, saahan ne Lutheritkin paskoa kännissä housuihinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska Jehova on jumalan nimi, ne ovat Jehovan Todistajia. Ihan sama kun meitä sanottaisiin Luthereiksi. Eikä Jehoviin noin vaan liitytä, saahan ne Lutheritkin paskoa kännissä housuihinsa.

Jos nyt olet saanut väärän käsityksen, Luther oli henkilö, ei jumala.

Ja kyllä niihin jt-piireihin pääsee Raamattua tutkistelemaan ja pikkuhiljaa todistajaksikin, kun on antanut vakavissaan olevan kuvan itsestään.

Vierailija
4/10 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä yritin päästä 20 vuotta mutten ole päässyt vieläkään. En juo, en polta enkä tee muutakaan pahaa, olen aviossa kunniallisesti muttei minua vaan suostuta kastamaan.

Vierailija
5/10 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä yritin päästä 20 vuotta mutten ole päässyt vieläkään. En juo, en polta enkä tee muutakaan pahaa, olen aviossa kunniallisesti muttei minua vaan suostuta kastamaan.

tulla Jehovan Todistajaksi?

Vierailija
6/10 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko kyseenalaistanut jotain oppeja?

Vierailija
7/10 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun niitä pitelee pannasta ovensuussa ja koirat sanoo WUH niin varsin nopeasti pääsee uskonnon ja muun kaupustelijoista eroon.

Vierailija
8/10 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne ei voi kunnioittaa että me uskotaan taivaaseen?

Vierailija
9/10 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli pakko painua ensimmäiseen vastaantulevaan rappukäytävään, kun eivät ymmärtäneet sanoja "ei kiinnosta".

Vierailija
10/10 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko kyseenalaistanut jotain oppeja?

ei ole ollut aihetta. Minä uskon että koko Raamattu on jumalan sana.

Mutta en ehkä kuitenkaan tunne sitä vielä niin perusteellisesti että minut voisi jo kastaa.

5.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme