Lauantaina on sekasauna.. :/
Lauantaina on sekasauna ja olen kauhissani. Mieheni on tietysti innoissaan eikä ymmärrä kuinka pahalta se musta tuntuu.
Saunaan menee varmaan n.5 miestä ja 5-7 naista.
Kaikki naiset ovat laihoja ja lapsettomia. Minä olen 2 lapsen äiti (nuorin 7kk) ja laihduttanut 4 vuotta sitten 40kiloa, eli kroppani on todells huonossa kunnossa. En ole lihava (168/58) mutta ihoni roikkuu todella pahasti. :(
Tuntuu pahalta koko sekasauna :(
Sekin vaikuttaa kun mieheni petti meidän suhteen alussa ja se vieläkin kalvaa mieltä. Mies on myös sanonut että mahani joskus haittaa seksielämäämme.
Miten selviän lauantaista?
Kommentit (64)
mies on innoissaan siitä, kun pääsee katselemaan vieraita alastomia, hehkeitä ja hikisiä naisia lähietäisyydeltä. No kaipa ne kaikki miehet olisi. Mun mielestä vain menettää sen oikeuden, kun ryhtyy parisuhteeseen. Voisinpa ihan teatraalisuuttani sanoa miehelle, että se on joko minä tai sekasauna.
mies on innoissaan siitä, kun pääsee katselemaan vieraita alastomia, hehkeitä ja hikisiä naisia lähietäisyydeltä. No kaipa ne kaikki miehet olisi. Mun mielestä vain menettää sen oikeuden, kun ryhtyy parisuhteeseen. Voisinpa ihan teatraalisuuttani sanoa miehelle, että se on joko minä tai sekasauna.
Kyllähän siitä sitten puhutaan, että sekin siellä saunassa tiirailee. Olisin kyllä loukkaantunut.
Mutta eihän tällasia pölhöjä saa mitään tajuamaan.
jotka menee sekasaunaan? Ja miksi menevät?
Miehet menee tiiraamaan, mitä naiset?
kaveriporukassa ainakin mennään usein sekasaunaan, eikä se ole mitenkään erityistä. Vanhimmat yli 40-v, nuorimmat vähän alle 30.