Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lauantaina on sekasauna.. :/

Vierailija
09.03.2010 |

Lauantaina on sekasauna ja olen kauhissani. Mieheni on tietysti innoissaan eikä ymmärrä kuinka pahalta se musta tuntuu.

Saunaan menee varmaan n.5 miestä ja 5-7 naista.

Kaikki naiset ovat laihoja ja lapsettomia. Minä olen 2 lapsen äiti (nuorin 7kk) ja laihduttanut 4 vuotta sitten 40kiloa, eli kroppani on todells huonossa kunnossa. En ole lihava (168/58) mutta ihoni roikkuu todella pahasti. :(

Tuntuu pahalta koko sekasauna :(

Sekin vaikuttaa kun mieheni petti meidän suhteen alussa ja se vieläkin kalvaa mieltä. Mies on myös sanonut että mahani joskus haittaa seksielämäämme.

Miten selviän lauantaista?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pettänyt, haukkuu vartaloa ja noiden jälkeen kehtaa hekumoida tulevalla yhteissaunalla...

Hänhän nujertaa sinun luottamuksesi ja omanarvontunteesi. Varo, se käy vähitellen.

Vierailija
42/64 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista myös että miehesi innoissaan odottaa. En minäkään varmaan tuossa tilanteessa menis ja sanoisin miehellekin, että en mene.

Mutta meillä sekasaunat on olleet aina ex-tempore juttuja sellaisessa kaveripiirissä, jossa ei tarvi miettiä eikä jännittää. Oma kroppa on mitä se on, meidän saunoissa ei varmaan kukaan mene sinne toisia töllistelemään, kun ei niitä etukäteen suunnitella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin todennäköistä että joku naisista jää pitämään sinulle seuraa.

Vierailija
44/64 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan sekasaunoja, enkä niihin joudukaan, teen aina kantani selväksi työporukoissa yms. Kaveriporukalla saunotaan erikseen. Oletko varma että kaikki naiset haluavat sekasaunaan tai että sauna edes on niin iso että kaikki mahdutte siihen yhtä aikaa?

Tosi hankala tilanne tuo, ja miehesi on ihan tollo. En osaa neuvoa oikein mitään, tsemppiä toivotan.

Vierailija
45/64 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ikävä mies sinulla. Koita puhua ettei hänkään menisi. On ihan KAMALAA elää mustasukkaisuudessa. Itsekkin olen samanlainen. Ikävä sanoa, mutta minä en voisi olla tuollaisen miehen kanssa joka arvostelee minua ja haluaa vielä saunomaan muiden naisten kanssa, vaikket sinä haluakkaan :´(((

Vierailija
46/64 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä saunaan? Älä nyt vaan alistu miehellesi!

Vierailija
47/64 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin nuorempi niin kaveriporukan miehet suunnitteli illan, johon kuului paljon alkoholia ja myös sekasauna. Siellä sitten yksi mies alkoi suutelemaan ja koskettelemaan tyttöystäväänsä toisten nähden ja toinen mies hyökkäsi myös tämän saman tytön "kimppuun". Tyttö oli niin kännissä ja estot kateissa, että antoi miesten jatkaa ja oli itsekin täysillä mukana. Homma alkoi haista siinä vaiheessa, kun toisetkin miehet alkoivat kähmiä meitä tyttöjä.

Me tytöt pistettiin peli poikki ja myöhemmin kuultiin, että tämä oli ihan suunniteltu juttu ja toiveessa oli ollut kunnon seksisessiot pereja vaihdellen ja ryhmässä...

Tyttöjen kanssa juteltiin, että jos oltais tiedetty miesten toiveista niin voi olla, että ainakin osa olisi ryhmään suostunutkin, mutta tuollainen juonittelu vei miehiltä kaikki toiveet :)

No oltiin sillon tosissaankin nuorempia ja toivon, että teillä tällaisesta ei ole kyse.

Vierailija
48/64 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaisistä asioista saadaan traumoja? Jos ap ei halua mennä saunaan, niin sitten se ei mene. Ja miksi se mitä mies katsoo, niin niin tärkeää. Meillä ainakin mies saa katsoa ihan mitä se lystää. Kyllä minun itsetuntoni kestää sen. Enkä edes väitä olevani mikään missi.

Kyllä meilläkin on kaveriporukoita, jossa saunotaan yhdessä. Ei se ole kenellekään mikään ongelma. Jos joku ei halua mennä, niin sitten ei mene. Ei siellä ketään arvostella, ihmisellä kun on muukin arvo, kuin vaan se miltä se näyttää.

Ap:n kannattaisi nyt hieman hankkia sitä itsetuntoa jostain, ja oppia hyväksymään itsensä ja omat parhaat puolensa.

Vierailija
49/64 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin on tullut nuorena ja vilinä jatkoilla saunottua ties kenen kanssa,mutta nyt en moiseen lähtisi ja jos mies lähtisi niin sais jäädä sille tielleen:/

T.Natsi-Vaimo

Vierailija
50/64 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pettänyt, haukkuu vartaloa ja noiden jälkeen kehtaa hekumoida tulevalla yhteissaunalla... Hänhän nujertaa sinun luottamuksesi ja omanarvontunteesi. Varo, se käy vähitellen.

Mut on nujerrettu enkä todellakaan tiedä miten pääsen tästä suosta ylös:(

Vierailija
51/64 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotkin sitten vieraille, että nyt sitten saunaan, kun tuo meidän mies on sitä jo monta viikkoa etukäteen miettinyt! Luulen, että joku naisista jättäytyy pois. Nimittäin jos on järkeä päässä.

mutta men mukaan juhliin, jos ne muuten kiinnostavat. Ja suunnittele etukäteen joku naseva repliikki, mitä voit sitten jo alkuillasta viljellä. Eli kun joku kysyy menetkö saunaan tai muuten vaan tulee saunasta puhetta, niin sanot vaan reippaasti ettet ole itse menossa mutta "Pekka" kyllä menne, on odottanut jo viikkoja, että pääsee tirkistelemään muiden naisten rintavarustusta ym. Ja yritä sanoa se rempseästi, niin ettet vaikuta katkeralta. Tuskin sinne muutkaan naiset haluavat tirkisteltäviksi.

Jos parisuhteenne muuten ok, niin en kuitenkaan ryhtyisi maksamaan pottuja pottuina miehelle tai johonkin seksilakkoon. Asiallisesti voit toki huomauttaa, että sanomisensa loukkaavat sinua. Miehesi ei todellakaan vaikuta kovin huomaavaiselta tai sinua ajattelevalta, mutta jos kuitenkin haluat jatkaa suhdetta niin turha tuosta on mitään kovin ylipääsemätöntä ongelmaa tehdä. Vaikutatte varsin nuorilta, joten eiköhän tuollaiset sekasaunajutut lakkaa muitakin pian kiinnostamasta.

Vierailija
52/64 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin nuorempi niin kaveriporukan miehet suunnitteli illan, johon kuului paljon alkoholia ja myös sekasauna. Siellä sitten yksi mies alkoi suutelemaan ja koskettelemaan tyttöystäväänsä toisten nähden ja toinen mies hyökkäsi myös tämän saman tytön "kimppuun". Tyttö oli niin kännissä ja estot kateissa, että antoi miesten jatkaa ja oli itsekin täysillä mukana. Homma alkoi haista siinä vaiheessa, kun toisetkin miehet alkoivat kähmiä meitä tyttöjä.

Me tytöt pistettiin peli poikki ja myöhemmin kuultiin, että tämä oli ihan suunniteltu juttu ja toiveessa oli ollut kunnon seksisessiot pereja vaihdellen ja ryhmässä...

Tyttöjen kanssa juteltiin, että jos oltais tiedetty miesten toiveista niin voi olla, että ainakin osa olisi ryhmään suostunutkin, mutta tuollainen juonittelu vei miehiltä kaikki toiveet :)

No oltiin sillon tosissaankin nuorempia ja toivon, että teillä tällaisesta ei ole kyse.

vaikka oon sekasaunonut paljonkin, sekä opiskelija- että mp-porukoissa. Meillä on kyllä aika neutraalia meininkiä aina sekasaunoissa, mutta ei kaikki niihin halua osallistua, ja sekin on ihan ok.

En ole ainakaan kuullut mistään mustasukkaisusudraamoista koskaan.

Minusta ap:lla on ensinnäkin oikeus olla menemättä sekasaunaan ja lisäksi pyytää miestään olla menemättä, jos on sitä sorttia.

Vierailija
53/64 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden kaveriporukassa oli tapana käydä sekasaunassa. Mä en suostunut alun alkaenkaan menemään. Tein selväksi, että ensinnäkään ei ole kyse mun kavereista, toiseksi en muutenkaan ole omassa kaveriporukassa sellaiseen tottunut ja kolmanneksi en halua.

Mies kävi jonkun kerran, mutta lopetti sitten itsekseen. En siis vaatinut tai mököttänyt, luulen että mieheni itse alkoi pitää omituisena saunassa käymistä muiden naisten kanssa.

Muutenkin sen porukan sekasaunailu loppui sitä mukaa, kun ihmiset alkoivat seurustella vakituisesti ja avioitua.

Eli mun mielestä mieheltäsi vähän kypsymätöntä käyttäytymistä... Mutta ei varmaan tajua asiaa, jos muut sekasaunaporukasta ovat sinkkuja.

Vierailija
54/64 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai todella vanhanaikainen. näin sanoo luonnollisesti alastomuuteen suhtautuva nainen.

vai oletko kenties lesbo, koska alastoman miehen näkeminen saunassa on niin kuvottavaa ja luonnotonta? sitten ymmärrän tän, sauno vaan naisten kanssa, ei penikset kuvota sitten. ;-)

näin sanoo mies ap

luonnotonta.

nain sanoo nainen.

Vierailija
55/64 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko ok (on ylimääräistä ja roikkutissiä), olen hyvin ennakkoluuloton ja rohkea yli 40-vuotias.

Mutten silti menisi sekasaunaan. Eikä mieskään haluaisi.

Sano siis vain, että ei kiitos. Ja vetoa naistenvaivoihin - se yleensä hiljentää kaikki ( :

Vierailija
56/64 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ihan normaalia nuorempana kaveriporukassa käydä yhdessä saunassa.. ja voin kyllä sanoa että ei ainakaan itsellä tullut juuri miesten vehkeitä tiirailtua. Jos oli pienempi sauna, niin sitten käytiin tytöt ja pojat erikseen. Samaa läppää sielläkin heitettiin, kun vaatteet päällä! Mutta meillä tosin oli hyvin tiivis kaveriporukka ja tosiaankin oltiin VAIN kavereita. Yhtenä viikonloppuna sitten nykyinen miehenikin tuli bileisiin ja se kyllä itseasiassa hieman ''ujostutti'' kun hän marssi kaverinsa kanssa samaan saunaan, koska olivat ihan vieraita. Loppujenlopuksi jäätiin kahden nyk. mieheni kanssa saunaan ja vain ja ainoastaan juteltiin varmaan puoli tuntia, istuttiinkin ihan eri puolilla saunaa :) Eikä se siinä vaiheessa johtanut yhtään mihinkään!

Nykyään en kyllä enää lähtisi edes tämän vanhan kaveriporukan kanssa saunomaan...

Vierailija
57/64 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ja luulen että ap on jo sisäistänyt sen että hän ei mene sekasaunaan, siihen tuskin tarvii neuvoja enää, mutta tuo miehen käytös on sikamaista.

Siitä huomaa ettei hän kunnioita puolisoaan yhtään. Ja jos tiedossa on sinkkunaisia ja viinaa, niin tilanne helposti lipeää seksuaaliselle puolelle.. etenkin jos tämä kaveriporukka ei ole ennestään täysin tuttu. Ja ap:n miehen puheista ymmärtää että juuri sitä hän toivookin.. :(

Vierailija
58/64 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sakasauna on yleensä hetken päähänpisto, ei suunniteltu saunasessio.

Valtosin sekasaunojat näissä ex-tempore tilanteissa ovat saunomassa vain siksi, että se on hauskaa ja mukavaa, juttuja voi jatkaa saunassa.

Sekasaunomiseen liittyy myös tirkistelyä ja jopa taka-ajatuksia, mutta se on harvinaisempaa.

Nyt haluaisinkin kysyä ap:ltä kuinka hyvin hän tuntee miehensä kaveriporukan? Ovatko he miehesi ystäviä vai teidän yhteisiä? Ovatko miehet aina harrastaneet sekasaunoja ja naiset siinä vain vaihtuneet?

Ja ap:lle vielä. Ei tämä ole itsetuntokysymys. Itse olen ihan vetävännäköinen lyyli, mutta siitä huolimatta en halua mennä saunomaan ilkosillani kavereiden kanssa. Se ei johdu huonosta itsetunnosta vaan häveliäisyydstä.

Sen olen elämässä oppinut, että jotkut missiot ovat mahdottomia. Miehesi ei suoraan sanottuna kuulosta siltä, että hän ansaistee sinunkaltaisesi fiksun ja empaattisen naisen. Kauneus (ja rakkaus) ovat katsojan silmissä.

Tyttökaverini on fiksu ja älykäs. Mutta niin vain nainen retkahti täysluuseriin, jonka ainoa yritys näytti olevan murtaa tyttöystäväni omanarvontunto. Melkein onnistuikin. En vielä tänä päivänäkään ymmärrä, että miten tämä keskiverto, keskipalkkainen, mitättämännäköinen kundi sai ystänäi uskomaan, että hän ei ole riittävän hyvä!

Vierailija
59/64 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on ikää 40v ja en taida tietää ketään sellaista, joka yli kahdenkympin paljon olisi missään sekasaunoissa istunut. Olivat sellaista känniläisten touhua jossain kesämökkibileissä. Joskus olen ollut jollakin mökillä näin vanhempana, eikä kukaan ole edes ehdottanut,että ängettäisiin sinne kaikki yhdessä, vaan naiset ja miehet on menneet erikseen. Ihan oikeasti haluaisin nähdä kaveriporukkani naamataulut, jos menisin tuollaista ehdottamaan, olisi varmaan näkemisen arvoiset.

Vierailija
60/64 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on ikää 40v ja en taida tietää ketään sellaista, joka yli kahdenkympin paljon olisi missään sekasaunoissa istunut. Olivat sellaista känniläisten touhua jossain kesämökkibileissä. Joskus olen ollut jollakin mökillä näin vanhempana, eikä kukaan ole edes ehdottanut,että ängettäisiin sinne kaikki yhdessä, vaan naiset ja miehet on menneet erikseen. Ihan oikeasti haluaisin nähdä kaveriporukkani naamataulut, jos menisin tuollaista ehdottamaan, olisi varmaan näkemisen arvoiset.

Tai olisi ollut tilaisuus, mutta jäin kyllä tästä lystinpidosta ulkopuolelle. Ai miksi? Mulla on punaset hiukset ja kaikki muutkin karvat punasia. Ihan tarpeeks on akat tollottaneet mun karvotusta uimahallissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan