Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lauantaina on sekasauna.. :/

Vierailija
09.03.2010 |

Lauantaina on sekasauna ja olen kauhissani. Mieheni on tietysti innoissaan eikä ymmärrä kuinka pahalta se musta tuntuu.

Saunaan menee varmaan n.5 miestä ja 5-7 naista.

Kaikki naiset ovat laihoja ja lapsettomia. Minä olen 2 lapsen äiti (nuorin 7kk) ja laihduttanut 4 vuotta sitten 40kiloa, eli kroppani on todells huonossa kunnossa. En ole lihava (168/58) mutta ihoni roikkuu todella pahasti. :(

Tuntuu pahalta koko sekasauna :(

Sekin vaikuttaa kun mieheni petti meidän suhteen alussa ja se vieläkin kalvaa mieltä. Mies on myös sanonut että mahani joskus haittaa seksielämäämme.

Miten selviän lauantaista?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin sanoo mies

ap

Vierailija
22/64 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä osaa auttaa, mutta tuo on oikeasti ihan kamala tilanne.

Minä olen meidän kaveripiiristä toisia pulskempi. Voin vielä lohduttaa, että minä olen myös karvainen :D Siis kun karvoja kasvaa myös takareisissa (pitkiä pitkiä mustia karvoja). Karvathan voi sheivata, mutta ei se itsetunto siitä parane, kun tiedän mitä oikeasti olen.

Onneksi meidän kaveripiiri on niin estoista, että sekasaunoja ei harrasteta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei naisista.

Sun ei tarvitse suostua siihen, jos et halua. Vaikka mä olisin miss universumi, en suostuisi. Alastomuus on luontevaa naisten kesken mutta ei sekasaunassa, se on ihan vaan tirkistelyä ja mittailua. Ilmeisesti naiset luulee, että on liian estoinen, jos ei mene sekasaunaan. Tietty "estoisuus" on normaalia ja suojelee ihmistä.

Älä koskaan suostu tekemään sellaista, mikä rikkoo sun intiimejä rajoja.

Vierailija
24/64 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin sanoo mies ap

luonnotonta.

nain sanoo nainen.

Vierailija
25/64 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä pissipää miehiä sikiää?

Ensinnäkin tosi ilkeä, kun sinulle vatsastasi huomauttaa.

Toisekseen olisi mukava kuulla määritelmä tälle kivalle ja luonnolliselle. Minusta sekasauna ei ole luonnollinen. Minä olen luonnostani häveliäs ja en sakasaunasta voisi koskaan nauttia. Onhan se luonnollista, että ihailee toisen sukupuolen kauneutta / komeutta, mutta itseäni kyllä vaivaa, kun joskus uikkarit päällä saunoessakin miehen kaverit ovat kehuneet kroppaani.

Jää pois saunasta. Ei sinun sinne ole pakko mennä. Jos miehesi haluaa väen vängällä tällä tavalla mielesi pahoittaa, niin et sinä sille mitään mahda. Mutta toki kannattaa miettiä, että mitä muuta hän on valmis tekemään ottamatta huomioon sinun tunteitasi.

Ja tietty voit mennä saunaa ja vertailla poikien pippelien kokoa. Tulikohan miehesi tätä vaihtoehtoa ajatelleeksi. Voit sitten seuraavalla kerralla todeta kun puhuu sun vatsastasi, että kylläpäs muuten oli Ekillä iso ja miehekäs mela!

Vierailija
26/64 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä jo se että toinen etukäteen hekumoin jostain sekasaunasta on jotenkin yök! Se olis ihan ymmärrettävää että olis innoissaan kavereiden tapaamisesta ja yhteisestä illasta, mutta jos sitä sekasaunaa pitää hehkuttaa etukäteen niin..en ymmärrä.

Mä olen kahden lapsen äiti ja ihan timmissä kunnossa. Silti mä en koe mitään sekasaunoja kivoiksi jutuiksi, enkä sellaiseen osallistuisikaan jos eteen tulisi. Akkojen kanssa voisin mennä, vaikka tuntemattomien, mutta en vieraiden miesten.

Vierailija
27/64 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä jo se että toinen etukäteen hekumoin jostain sekasaunasta on jotenkin yök! Se olis ihan ymmärrettävää että olis innoissaan kavereiden tapaamisesta ja yhteisestä illasta, mutta jos sitä sekasaunaa pitää hehkuttaa etukäteen niin..en ymmärrä. Mä olen kahden lapsen äiti ja ihan timmissä kunnossa. Silti mä en koe mitään sekasaunoja kivoiksi jutuiksi, enkä sellaiseen osallistuisikaan jos eteen tulisi. Akkojen kanssa voisin mennä, vaikka tuntemattomien, mutta en vieraiden miesten.

Tämä on muuten ihan totta. Kumma, että juuri siitä sekasaunasta on innoissaan ja se on pitänyt myös etukäteen suunnitella. Yleensähän sekasaunat ovat vähän semmoinen ex tempore juttu. Vaatteet pois ja saunaan, sen enempää suunnittelematta.

Sanotkin sitten vieraille, että nyt sitten saunaan, kun tuo meidän mies on sitä jo monta viikkoa etukäteen miettinyt! Luulen, että joku naisista jättäytyy pois. Nimittäin jos on järkeä päässä.

Vierailija
28/64 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin itsekäs ja lapsellinen tyyppi.

Me käymme mieheni kanssa sekasaunassa ja olen käynyt ennen nykyistä miestänikin. En ole enää mallivartaloinen (tai siis en ole koskaan mallivartaloinen ollut, mutta nyt on enemmänkin kuin vaan pikkasen selluliittiä).

Ei tulisi kuitenkaan mieleenkään harrastaa sekasaunailua, jos se loukkaisi kumppaniani. Ja perusteella että se on kivaa ja luonnollista - voi ei!

Luonnollinen ja kiva on aika yksilöllisiä juttuja, eikö miestä tippaakaan kiinnosta, miltä sinusta tuntuu?

Kai sinne saunaan voi mennä ihan kahdestaankin? Me käymme sekasaunassa joskus käytännön syistä, eli ei ole muuta vaihtoehtoa tarjolla sillä hetkellä. Mutta totta kai oma privaattisauna vie voiton.

Ja luonnollista se on vaan, jos se tuntuu kaikista luonnolliselta.

Vierailija
29/64 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole menossa saunaan mutta mieheni kyllä. Mua ahdistaa nyt jo niin että päätä särkee. :(

Mitä voin tehdä? Ainakin en anna miehelle seksiä viikkoon lauantain jälkeen. En suostu olemaan joku runkkupatja. Että himoitsee niitä naisia ja käyttää mua sit pelkkänä reikänä

ap

Vierailija
30/64 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan yhtä tärkeää kuin se rakkauskin.

Minulla ei ole ihanne mies. Tekee paljon tylsää ja väärin, on varsinainen päällepäsmäri ja ilkiökin välillä. Mutta ei hän tunteitani tahallaan loukkaa, jos sanon, että tämä tuntuu minusta pahalta.

Olethan sanonut miehellesi, että et haluaisi sekasaunaa? Miksi se on niin iso juttu hänelle? Oletko myös kertonut, että on erittäin loukkaavaa että hän kritisoi vartaloasi?

Vierailija
31/64 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole menossa saunaan mutta mieheni kyllä. Mua ahdistaa nyt jo niin että päätä särkee. :( Mitä voin tehdä? Ainakin en anna miehelle seksiä viikkoon lauantain jälkeen. En suostu olemaan joku runkkupatja. Että himoitsee niitä naisia ja käyttää mua sit pelkkänä reikänä ap

Kysypä häneltä suoraan, että miksi se sauna on niin tärkeä.

Vierailija
32/64 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä tilaisuus siis on? Ollaanko siellä humalassa? Tunnetteko ennestään?

Vierailija
33/64 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kyseessä on esim. kaveriporukka jossa ei halua mihinkään keskinäisiin seksijuttuihin (siis parisuhteen ulkopuolella). Ja nainen olen.

Mutta jos ap sinusta sekasauna ei ole ok, niin kyllä senkin on hyväksyttävää. Oletko puhunut miehellesi tunteistasi?

Kannattaa myös muistaa, ettei ajatukset ole samat kuin teot. Kyllä minäkin olen joskus ajatellut muita miehiä kuin omaani sekstaillessa, mutta pointti onkin siinä että en ole niiden muiden, vaan sen oman ukon kanssa (ja olen aina ollut). Enkä oikeasti vaihtaisi muihin, vaikka joskus fantasioissa muitakin tyyppejä esiintyy.

Vierailija
34/64 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko mennä sekasaunaan, jos ei halua. Sanot suoraan miehellesi, että et halua sekasaunaan. Jos miehesi on niin tyhmä, että loukkaa sinua tahallaan, niin miksi et anna palautetta miehellesi. Miehesi on juntti. Jos opetuksesta huolimatta mies ei opi kunnioittamaan vaimoaan, niin antaisin kenkää tuollaiselle miehelle. Ensi kerralla kun mies huomauttaa sinulle vatsastasi, niin anna takaisin samalla tavalla hänen pienestä tai rumasta pippelistään. Eiköhän oppi mene perille. Nykyaikana seksi tapahtuu molempien yhteisymmärryksessä, ei vain silloin kun mies haluaa. Ei ole mitään velvollisuutta harrastaa seksiä, jos toinen loukkaa ja käyttäytyy typerästi.

Vierailija
35/64 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enole kuullutkaan, että sekasaunaa jotenkin suunniteltais etukäteen? Olen ihan kuvitellut, että ne on tosiaan niitä juttuja, kun nuorena bileiden jatkoilla saatetaan joskus mennä saunomaan, humalassa miehet ja naiset samaan aikaan. Tällaisessa olen kerran nuorempana ollutkin, tosin humalassakin olo ei tosiaan ollut luonnollinen, vaikka silloin nuorena olinkin ihan hyvävartaloinen. Ihan kauhistuttavaa, että olis etukäteen tiedossa sekasauna... En kyllä menisi! Monet mun kaveripiirissä ei halua mennä bileissä edes oman sukupuolensa edustajien kanssa saunaan, saati sitten sekasaunaan. En kyllä menisi enää itsekään, en edes humalassa. Niin pelkkää tirkistelyä.

Vierailija
36/64 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojat ei halua saunaan kun tietävät että rekisteröin kaikkien pippelien koon ja muodon ja pallit ja karvat ja kaikki, enkä epäröi jakaa tietojani...

mun kanssa ne miehet on niitä objekteja.

tiedän omat selluliittini, ne on mitkä on, turha sievistely, häveliäisyys, ja ujous antaa poikien kommentteihin lisä pontta.

ähinä, puhina ja hikoilu kunnon löylyissä ei ole oikein seksikästä.

jokaisella on tietenkin oikeus valita miten saunoo. toiset tykkää toiset ei ja toisille on yksi lysti onko sekasauna vai ei.

olen kyllä edellisten kanssa samaa mieltä siitä että hehkuttaminen on hiukan outoa...

Vierailija
37/64 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

porukka on kaveriporukkaa, mukana voi olla hyvinkin muutama uusi tyyppi.

Joskus mukana on jopa mieheni expano.

Ahdistaa etten saa unta. Mieheni ei ymmärrä :(

ap

Vierailija
38/64 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

porukka on kaveriporukkaa, mukana voi olla hyvinkin muutama uusi tyyppi. Joskus mukana on jopa mieheni expano. Ahdistaa etten saa unta. Mieheni ei ymmärrä :( ap

Mulla on ihan oikeasti paha mieli puolestasi. Eihän tällainen kivaa ole. Miehesi kuulostaa tässä asiassa vähän itsekkäältä.

Ikävä kyllä minulla ei ole sinulle mitään neuvoja antaa. Omasta kokemuksesta tiedän, että aina olen saanut miehiltä kommenttaja vartalostani, kun olemme yhdessä saunoneet. Vaikka vain uikkarit (kerran myös pikkuhousut ja rintsikat) yllä. Sen jälkeen olen viimeistään ymmärtänyt, että eivät ne miehet voi katsomatta olla. Kai se on sitten jotenkin niin kivaa ja jännää. Ihan kuin pienet pojat ulkohuussin takana tirkistelemästä, että mitä sieltä näkyy...

Miehesi ehkä ymmärtää, mutta ei halua ymmärtää. Minä ehkä käskisin sitten mennä jonnekin muualle saunomaan ihan sellaisella kokoonpanolla kuin haluaa. Istukoon siellä vaikka loppu ikänsä jos se on niin tärkeää.

Voitko tehdä lauantaina jotain muuta? Onko tämä kaverien tapaaminen sinulle ihan välttämätön? Voitko jättäytyä kokonaan pois ahdistavista juhlista / tapaamisesta? Tuntuu, että tämä nyt on miehesi ja hänen ystäviensä juttu.

Vierailija
39/64 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

porukka on kaveriporukkaa, mukana voi olla hyvinkin muutama uusi tyyppi.

Joskus mukana on jopa mieheni expano.

Ahdistaa etten saa unta. Mieheni ei ymmärrä :(

ap

Siis samako jonka kanssa on pettänyt sinua vai joku muu?

Vierailija
40/64 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä