Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko valehtelijoita paikalla?

Vierailija
09.03.2010 |

Siis sellaisia, jotka valehtelee aivan turhanpäiväsistä asioista. Miksi valehtelette?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valehtelustaan?

ap

Vierailija
2/12 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisena kuin ne ovat. Lisäksi kannattaa muuttaa tarinoita eri ihmisille sen mukaan mitä ajattelee muiden niitä kiinnostuvan tai itse hyötyvän ko.ihmisestä. Ikävät asiat kannattaa valehdella hyviksi tai jättää kokonaan kertomatta, niin tulee itsellekin parempi mieli. Tässä joitain syitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorovaikutus toisten kanssa on seesteisempää niin.

Vierailija
4/12 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittautukoon se joka voi!!

Pyrin puhumaan totta, mutta joskus on pakko totuutta muunnella tai joskus jättää jotakin kertomatta.

Vierailija
5/12 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syystä valehtelevat vaan sellaisia, jotkta SYYTTÄ valehtelevat. Esim. kertovat autonmyyjälle, että etsii farmaria, että voi poikia kuskata jalkapalloharrastukseen, vaikka mitään "poikia" ei ole :D.

ap

Vierailija
6/12 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syystä valehtelevat vaan sellaisia, jotkta SYYTTÄ valehtelevat. Esim. kertovat autonmyyjälle, että etsii farmaria, että voi poikia kuskata jalkapalloharrastukseen, vaikka mitään "poikia" ei ole :D.

ap

Hei...voiko joku muka sanoa, ettei koskaan valehtele mistään asiasta???

Ilmoittautukoon se joka voi!!

Pyrin puhumaan totta, mutta joskus on pakko totuutta muunnella tai joskus jättää jotakin kertomatta.

Vierailija
7/12 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyy erilaisena siten, avartaa näkemyksiä :)

syystä valehtelevat vaan sellaisia, jotkta SYYTTÄ valehtelevat. Esim. kertovat autonmyyjälle, että etsii farmaria, että voi poikia kuskata jalkapalloharrastukseen, vaikka mitään "poikia" ei ole :D. ap

Vierailija
8/12 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina 100 % rehellinen, myös täällä.

Vierailija
9/12 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
10/12 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen patologinen valehtelija. Valehtelen aivan pienistä, turhista asioista melkein joka hetki. Yritän, todellakin yritän olla rehellinen tärkeissä asioissa, se vaatii välillä todella paljon keskittymistä ja yritystä, pikkuasioissa vaan valheet tulevat suustani, en voi mitään niille.

Vierailija
11/12 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäksi liioittelen kertomuksiani järjettömän paljon. Joskus itsekin huomaan, että nyt meni niin epäuskottavaksi, että samaan hengenvetoon joudun korjaamaan, että nyt en puhunut kyllä totta.

Jotain kiksejä siitä saa, että valehtelee ja peittelee täysin turhanpäiväisiä tekojaan. Ja joskus vaan on helpompi valehdella kuin kertoa totuus, laiskuutta kai se on osaksi. Eipä tässä mistään järkevästä olekaan kyse.

Mutta siis, valehdellut olen niin kauan kuin muistan, ja mieheni elää siinä vakaassa uskossa, etten kykene valehtelemaan lainkaan, koska joskus tahallaan valehtelen niin tökerösti, että hän pysyisi siinä uskossa. Hyi, ihan alkaa itseäkin ällöttää käytökseni..

Ja tärkein pointti tässä: en kykene olemaan valehtelematta, ja joskus tulee pelkokohtauksia siitä, että mies saa minut jostain valheesta kiinni ja jotenkin kaikki vaan paljastuisi.. Tosin tämä edellyttää sitä, että itse kertoisin ne kaikki, koska olen peitellyt jälkeni niin hyvin, että uskon mahdottomaksi muunlaisen paljastumisen.

Vierailija
12/12 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tämä ollut valhe :)

Itsekin valehtelen, peitän jälkiäni, liioittelen enkä voi asialle mitään.