Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kieltäytyä töistä?

Vierailija
09.03.2010 |

Olen vanhempainvapaalla, huhtikuussa jään hoitovapaalle. Homma on nyt niin että mun tilalle ei palkattu sijaista ja muutenkin ollaan vajaamiehityksellä menty. Joten kun pomo kysyi voinko silloin tällöin tehdä "lomallani" töitä sanoin että ookoo jos tiukka paikka tulee. No näitä töitä tuli sitten 4 kk äippäloman jälkeen noin päivä viikossa. Helmikuusta hän soitti minulle ja kysyi että voiko hän käyttää mua koko helmikuun sunnuntaisin kun muuten on kusessa sairaus- ja talvilomien kanssa. NO ookoo. NYT pomo on vaihtunut ja tämä nykyinen ei näköjään viitsi enää edes kysyä että sopiiko tulla vaan automaattisesti laskee työvuorot mun varaan!!!! Vähän mulla keittää!! KELETANATU!! No tämmönen kiukku taas tuli. Oon sanonu palaavani töihin syksyllä ja sitä odotetaan kieli pitkällä mutta taidanki jäädä kotiin vielä kevääseen saakka...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei mulle sori käy, olen vanhempainvapaalla/hoitovapaalla. Ihan simppeliä, kun sen osaa.

Vierailija
2/3 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en valitettavasti paase, lastenhoito vie talla hetkella kaiken ajan, mutta tulen mielellani sitten kun vanhempainvapaa paattyy.

Halutessasi sanot viela etta ilmoitan jos tilanteemme muuttuu ennen sita, nain jatat portin auki jos haluatkin toita.

Pomo tietysti pyytaa kun aina sanot yes. Kuka tahansa tekisi niin.

Ole kohtelias mutta tieda rajasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, simppeliä se varmaan ois jos pomo ei ois niin buddy buddy koko ajan. Siis jos pomo ois kuin esimies, virallinen ja silleen. Mutta tämä kun eräänkin kerran kysyi tai TOTESI että viikolla 11 töitä käykö? Sanoin että ei käy, en pysty niin tää silmät pyöreenä äimistelee että ihan tosi, ookko tosissas?! Ja kun kerroin että miehen reissuhommien vuoksi en voi lupautua pitkälle aikavälille niin tää herrasMIES totesi että no se on jokaisen oma ongelma!