Miten saisin itsestäni irti sen verran että saisin muutamia kiloja pois??
Mulla oli kuukausi sitten ikävä tapahtuma elämässä ja tuli sitten syötyä ihan liikaa ja olen lihonnut n. kolme kiloa. Ne mun nyt ainakin pitäisi saada pois. Nyt alkaa taas mieliala olemaan ihan ok, mutta en tahdo millään saada itseäni niskasta kiinni. En jaksa käydä jumpalla, nyt olen flunssakin niin en edes pääse. MIten hitossa syömisputki KATKI!?
Kommentit (4)
Muuten ne kilot kertyy ja kertyy enkä anna itselleni siihen enää lupaa. Eikä se rankkuus ollut mitään muuta kuin keskenmeno, että kyllä tässä nyt pitää takaisin jaloilleen päästä. Ihan siksikin, että olisi kiva sitten KUN raskaudun uudelleen olla entisissä mitoissa. Siis en mä nyt ajatellut kovin rankasti asiaa ottaa. Alkaa vaan taas kuntoilla vähän ja lopettaa tuo hirveä syöminen. Eikä tarvi pudota kuin se 3 kiloa, tuskin sekään raskautumista estä kun rauhallisesti ottaa.
ap
Ei muuta kun tsemppiä!! Netissähän on kaikenlaisia Kiloklubi- yms. sivustoja. Olisko niistä apua? Itse oon tiputtanut tammikuun alkupuolelta asti, viitisen kiloa on mennyt pikku hiljaa tiukentamalla ruokavaliota arkena, viikonloppuisin herkuttelen "sopivasti". :)
et joku tehostartti tms niitä hemmetin litkuja vaik ottais alkuun. Yleensä vhh ruokavalio
ja pidät siitä kiinni! Se vaatii itsekuria, muu ei auta. Jos tosissaan haluat laihtua, niin pystyt kyllä pysymään päätöksessä. Mutta mieti, onko nyt oikea hetki, jos on muuten ollut elämässä rankkaa?