Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varo vamppia!

Vierailija
09.03.2010 |

Hän yrittää iskeä miestäsi silmiesi edessä häikäilemättä. Hän soittelee miehellesi ja ehdottelee tapaamisia. Yrittää saada sinut hyökkäämään miehesi kimppuun ja itsensä kimppuun. Argh!!!

Tällainen vamppi meidän elämässä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vastaa vampin soittoihin, eikä tee selväksi, ettei kiinnosta? Jospa miehesi on harrastanut pikkukivaa vampin kanssa ja vamppi onkin halunnut lisää?

Vierailija
2/5 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen asia se on tehdä, ei sinun, vamppikin saattaa olla vapaa yrittämään ketä tahansa, joten hällä on se oikeus.

Miksi miehesi antaa vampin hyppiä avioliittoonne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se vamppi ilman vastakaikua lirkuttele. Miehesi pelaa kaksilla korteilla. Ongelma ei ole vamppi vaan miehesi.

Vierailija
4/5 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän ton vamppi-tyypin. Meitäkin piinasi vamppi. Mä tein lopun siitä. Sanoin sille eukolle että meillä et enää soittele, et mulle etkä varsinkaan mun miehelle. Miehlleni sanoin mikä mätti ja kerroin missä mennään, kielsin vastaamasti enää sen puheluihin jos mun kanssa haluaa jatkaa. Mitä tapahtui? päästiin vampista eroon.

Vierailija
5/5 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP siis täällä. Mieheni on sanonut sille naiselle ettei tahdo olla hänen kanssaan. Tämä nainen hipelöi miestäni ihan estoitta minun läsnäollessa. Ja mieheni kanssa ollaan asiasta puhuttu ihan suoraan, mies näistä yhteydenotoista on kertonutkin. Eli luottamus pelaa täysin tähän suuntaan. Itse en tahdokaan puuttua tilanteeseen koska mielestäni tämä vamppi sitä tahtookin.

Ja me ei olla naimisissa niin kuin joku täällä tuntui heti päättelevän.

Tuo nyt oli vain tuomonen purkaus, koska eilen tilanne alkoi ahdistmaan. Ihana että on edes pari jota tietävät mistä puhun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä