Mitä tekis kanasuikaleista?
Kommentit (11)
salaattipediltä, jossa lisänä fetaa, kurkkua, tomaattia ja purjoa.
Filesuikaleet kypsiksi pannulla öljyssä, siitä lautaselle oottamaan. Joko pussi tai pirkkapurkki vokkivihanneksia, hetki paistelemista, tiput takasin, kookosmaito sekaan. Mausta mieleiseksi, chiliä, soijakastiketta, yrttejä.. Kypsentele sen aikaa kun nuudelit kiehuu. Jos ei niin kiire, niin riisin kanssa namimpaa.
tomaattimurska pohjalla. Broilerin filee suikaleet ruskistettuna, perunoita kuutioina, keittojuureksia, maustekurkkua, mausteita ja lopuksi vielä creme franchea.
Parasta soppaa mitä ikinä ja kaiken ikäisille kelpaa :)
Mutta saas nähdä mitä noista tulee loppupelissä ja mitä noihin kanoihin tulee niin ihan käypää kananlihaa! :D Ei suinkaan mitään linjalle jäänyttä roskaa, miten sää saat lihasta roskaa?
Ne suikaleet on kaikki ihan epämääräisen muotoisia, revittyä ja riivittyä teurasmoskaa. Myös ne fileesuikaleen nimellä kulkevat. Kokeilepa ostaa itse rintafilettä ja leikkaa siitä suikaleita - ovat ihan erimuotoisia!
mistäköhän lihan osasta kuvittelet fileitten tulevan?
Ap
sitruunankuorella ja mehulla, sinapilla. Tee normaali suurus, jonka maustat vaikka fondilla. Sekaan myös pippuria ja jotain yrttejä mistä teillä tykätään esim. persilja aika hyvin sopii.
Mun miehen lemppariruokaa
Katsopa niitä sun marinadioksetusmössössä kelluvia lihanriekaleitasi. Näyttääkö ne siltä, että ne on leikattu oikeasta, kokonaisesta fileestä? Ne suikaileina myytävät "filesuikaleet" on paljon tummempaa lihaa kuin normaali rintafilee. Ja broilerin paistisuikaleet on ihan silkkaa teurasjätettä!
Katsopa niitä sun marinadioksetusmössössä kelluvia lihanriekaleitasi. Näyttääkö ne siltä, että ne on leikattu oikeasta, kokonaisesta fileestä? Ne suikaileina myytävät "filesuikaleet" on paljon tummempaa lihaa kuin normaali rintafilee. Ja broilerin paistisuikaleet on ihan silkkaa teurasjätettä!
Sä siis heittäsit tyytyväisenä pois tonneittain syömäkelpoista, hyvää lihaa siksi, että se ei oo tarpeeks hienoa palaa fileen keskeltä sun pikku suukkuun? Roskiin vaan, syödään kanasta vaan se pikku palanen rinnasta, muu on kelvotonta?
Yäk... Oikeesti, sun ajattelutapa etoo mua.
onhan sillä mössöllä paljon syöjiä ja kauppa käy kuumana. Meille sitä ei vain osteta, sillä halutaan syödä laadukasta ruokaa.
Itse teen tänään kanaFILEsuikaleitsta uuniin kiusauksen. Perunaa, kermaa ja kanaa.
Tai sitten pastaa. Kanansuikaleiden sekaan tomaattimurskaa, kermaa ja mausteita. LIsukkeeksi pastaa.