Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä hamstraamisesta sinua on joskus huomautettu?

Vierailija
09.03.2010 |

Itse en tunnustaudu hamsteriksi, vaan varautujaksi.

Pyrin varautumaan huolellisesti siihen, että lapsilla on vaatteita ja tarvikkeita riittävästi.

Mies joskus huomauttelee asiasta.

Hän ei voi ymmärtää, miksi kahdella lapsella on 2 tiukkaan ahdettua rekkimetriä ulkovaatteita.

Lisäksi löytyy n. 7 muovikorillista hattuja ja hanskoja...puhumattakaan kengistä...

Vein juuri kirpparille 3 ikeakassillista kampetta ja sitä ei edes meillä huomaa.

Noh, eipä tarvitse ihan kohta sännätä kauppaan ostamaan kalliita vaatteita.

Hamstraamisen, varautumisen ja harrastamisen rajat taitavat olla vähän häilyviä...?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En raaskinut heittää "hyviä pahvilaatikoita" pois siltä varalta että jonain päivänä huomaisin tarvitsevani pahvilaatikkoa... Niitä päiviä tuli ehkä kaksi kertaa vuodessa, kun taas uusia pahvilaatikoita siunaantui jostain moninkertaisesti. Lopulta niitä oli kokonainen vaatehuone täynnä. Pääsi niistä eroon muutossa, en sentään kehdannut pakata niitä mukaan.

Vierailija
2/7 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun olen heittänyt jonkun laatikon pois olisin tarvinnut sitä seuraavalla viikolla.

Nyt olen pitänyt varaston kohtuullisena koska kaupasta saa tyhjiä laatikoita milloin vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosmetiikkaa ja kenkiä ja kaikkea vanhaa tarpeetonta roinaa, josta en raaski luopua. Ja kyllä, mies huomauttelee siitä aina säännöllisen epäsäännöllisesti.

Vierailija
4/7 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin keräilin pahvilaatikoita jos joskus huutiksessa möisin jotain...

Niitä oli kaapillinen kaiken kokoisia. Sen lisäksi nurkat täynnä. Pahinta oli se, että jos joskus sain huutikseen laitettua jotakin niin sitten en raaskinut käyttää niitä hyviä laatikoita vaan väkersin paketin yhdistelemällä vaikka parista Elovena-laatikosta.

Minäkin muuttaessa ajattelin, että nyt jotain tolkkua ja heitin ne pahvinkeräykseen.

Niiden lisäksi olen vuosien varrella keräillyt kaikenlaista. Nyt ottaa pattiin kun tavarat ei mahdu minnekkään. Myytävää riittää moneksi vuodeksi. Ainakin melkein.

T. keräilijä

Vierailija
5/7 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen saanut kuulla siitä, kun on kaapit "täynnä" säilykkeitä ja kahvia - eli siis n. 4prk herkkusieniä, 4prk ananasta, persikkaa, hedelmäsalaattia, parsaa, oliiveja, maissia, 6prk tomaattimurskaa, pari purkkia kookosmaitoa ja kolme (!) pakettia kahvia.

Miehen mielestä tuo on paljon - minusta taas ihan OK määrä, tarjouksesta ostelen noita, kun sattuu olemaan edullisesti. Joka kauppareissu en viitsi säilykkeitä ym. edes ostaa, vaan nuo ovat lähinnä hätävara - paitsi tuo kahvi, jota normaalisti menee paketti viikossa.

Niin juu ja vessapaperia ja talouspaperia oli yhteen väliin aika reilusti - ostin satsin juuri ennen synnytystä ja sitten sen jälkeen heti toisen, pääsi unohtumaan että olin jo ostanut... ;-)

Vierailija
6/7 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli minun näkökulmasta käyttökelpoisen askartelumateriaalin säilyttämisestä. Säästän aika pienetkin kartongin, pahvin ja kuviollisen paperin palat, saadut postikortit ja ties mitkä muropakkauksen tarrat, jos vaikka joskus askarteluissa olis käyttöä. Hirmu nihkeästi alan uutta ehjää kartonki- tai väripaperiarkkia leikata, pengon ensin jämäpalat.

Vierailija
7/7 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on huomauttanut, että ei ehkä tarvitsisi ostaa niin paljon kosmetiikkaa, vaikka sitä edullisesti henkilökuntamyymälästä saakin. Oikeassa on, sillä tuntuu kamalalta löytää vanhentuneita tuotteita kaapista ja heittää avaamattomina roskiin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi