Miesystävä käy suihkussa monta kertaa päivässä
Ja minulle tulee paineita olla aina yhtä puhtoinen ja suihkunraikas. Nytkin heräsin kun miesystävä oli lähtenyt töihin ja tunnen painetta käydä suihkussa ennenkuin hän tulee kotiin. Jotta ei sitten hävetä kun se kömpii viereen koisimaan..
Tukkani rasvoittuu kovin nopeasti ja nytkin tuntuu likaiselta vaikka sen eilen illalla pesin..
Kommentit (4)
Kehittyi vuosien mittaan pahemmaksi aina vaan. Kävi suihkussa vähintään kaksi kertaa päivässä ja normipesu kesti 30-40 minuuttia, jos oli "kiire". Hinkkasi itseään useaan kertaan ja jokaisen ihosentin. Hampaita pesi varmaan 10 minuuttia ja ällöttävintä maailmassa oli hänestä juoda samasta pullosta tai haukata toisen leivästä. Lopulta nuo asiat alkoivat saada koomisia piirteitä tyyliin toisen sukkia ei voinut pesukoneen jäljiltä ripustaa, kun "on äklöttävää koskea toisen hikisiin sukkiin".
ihanaa kun on puhtoinen eikä haise paskalle ja hielle niinku jotkut tuntemani miehet. Miesystävänikin on kova hikoilemaan ja jos ei kävisi suihkussa töiden jälkeen illalla voisi olla kova lemu ennen illan suihkua.
Tulee vaan itselle fiilsi et nyt mä istun täs paskasena vaikka en ois ees hionnu päivän aikana. Ja sit mä käyn siellä suihkussa. Ja pesen tukkaa. Ja iho kuivuu.
ap
Oikeasti, suurimmalla osalla himisistä hiuspohjan rasvoittuminen mukautuu pesurytmiin. jos peset kolmen päivän välein, pikkuhiljaa rasvoittukinenkin hidastuuu. Jotkut sanovat,. että kokonaankn ilman saippuapitoisia pesuaineita pärjää, kunhan kestää sen siirtymävaiheen...
Suihkussa toki voi käydä useamminkin, ei sitä tukkaa ole pakko pestä joka kerta ja hiki lähtee vedelläkin.
hyh sellaisille sottapytyille! Eikös ole kiva kun mies on puhtoinen eikä paskainen?