Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoja: onko järkevää pitää etäisyyttä työkaverimieheen, joka ollut kiinnostunut?

Vierailija
08.03.2010 |

Viime kesänä olin yhteisessä illanvietossa, jossa paikalla myös puolituttu työkaverini. Tunnen hänet jo entuudestaan vuosien takaa, mutta nyt olemme sattumalta samassa työssä. Illan kuluessa tuli selväksi, että tämä mies, joka naimisissa & isä, oli kiinnostunut minusta ja ajatellut minua. Pyysi päästä kanssani lounaalle, hakeutui seuraani, pyysi puhelinnumeroani tms.

Seurasin tilannetta jotenkin huvittuneena, imarreltuna toki ja menin flirttiin mukaan itsekin. Loppujen lopuksi päädyimme lähtemään "kotii" samalla taksilla, ja en vieläkään tiedä, mitä tämän miehen mielessä oli matkan määränpäästä. Oma perheeni oli tuolloin poissa kaupungista...Joka tapauksessa annoin matkan aikana ymmärtää, että hänen tulee mennä omaan kotiinsa. Mies lähtikin, mutta antoi yllätyksenä suudelman poskelleni. Mitään luvatonta ei siis tapahtunut, mutta en osannut ymmärtää, mitä tilanteesta olisin ajatellut. Olin pitkän aikaa levoton, haaveilin ja olin täynnä kysymyksiä. Odotin pitkän aikaa, että hän ottaisi yhteyttä minuun lounaasta, mutta ei ottanut. Oliko kaikki puhe illan aikana siis vain yritystä päästä sänkyyn kanssani? Itse puolestani vedin ehdottoman rajan siihen, että en ole häneen missään yhteydessä, koska pelkäsin mihin tämä voisi johtaa. En myöskään halunnut uudelleen kokea sitä levottomuutta, jonka vallassa olin tuon tapauksen jälkeen.

Mutta, nyt kun aikaa tuosta kohtaamisesta on kulunut jo useita kuukausia, enkä ole törmännyt mieheen kertaakaan, tuntuu, että kenties olen ylireagoinut ja ollut epäkohteliaskin. Onko siis aivan typerää lähettää hänelle nyt viestiä ja kysyä, mitä hänelle kuuluu vai onko parempi, että pidän edelleen välimatkan? Jotenkin haluaisin normalisoida tilanteen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä antaisin asian olla.

Vierailija
2/4 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että MIKSI tahdot antaa ymmärtää jotakin jos etä ymmärrä antaa, ja jos haluat antaa, niin eikö sitten löytyisi mies jolla ei ole vaimoa ja lapsia?

Moni mies osaa vikittelyn liirumlaarumit "ollaan eroamassa, menee vähän huonosti" "olet niin kaunis ja ihana" mutta vain tyhmä uskoo nuo...!!!

Jos haluat seksiä ja mahdollisesti pikku panolle uhrata oman perhe-elämäsi niin siitä vaan. Mutta veikkaan että haluat laittaa viesti koska sinua on ko. miehen huomio imarrellut, et suinkaan siksi että olet muka lian tyly hänelle ollut. Katso peiliin ja tutki sisintäsi, ja sitten varmaan ymmärrät että tuollainen häntäheikki on parasta unohtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen neuvoja tälläiseen tilanteeseen? vaikuttaa vähän siltä että jos et flirttaile tai tekstaile tämän miehen kanssa niin joku toinen sitten löytyy yöelämästä...

Huh huh.

Vierailija
4/4 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivien välistä tulee fiilis, että haluat jotain ihan muuta kuin normalisoida tilanteen eli katsoa vieläkö hän on kiinnostunut sinusta. Eli ellet halua elämääsi enemmän sekaisin, älä ota yhteyttä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme