Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 3kk ikäinen lapsi kiivetä vaunujen reunan yli ja pudota maahan?

Vierailija
08.03.2010 |

Jospa Varkaudessa lapsi on itse kiivennyt yli, ryöminyt jonkun matkaa ja jäänyt sitten vaikkapa katolta pudonneen lumen alle?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös lapset ala ryömiä siinä viiden kk-puolen vuoden iässä. Kolmikuinen ehkä voi kääntyä mutta ei kieriskellä metritolkulla lumihangessa. Minä kyllä luulen että tämä on hyvin sairaan ihmisen tekemä teko.

Vierailija
2/8 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika epätodennäköinen skenaario minusta. Takuulla joku kantanut/heittänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 3,5 kk ei vielä kovin montaa kertaa ole mennyt ympäri, saati sitten toppahaalarissa, kun on kuin tönkkösuolattu kala, hyvä että saa vähän kättä tai jalkaa liikuteltua

Vierailija
4/8 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän nuorin on nyt 2,5 kk ja vähän heiluttelee jalkoja sivusuuntaan selälle laitettuna.

Vierailija
5/8 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tällaista kysyy..

Vierailija
6/8 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäisenä pystyneet vetämään itsensä vaunujen reunan yli. Ei niitä enää tuossa iässä voinut jättää vaunuihin yksinään nukkumaan ellei olleet sidottu kiinni valjailla.

Ryömiä tuskin tuon ikäinen osaa, mutta pudotusvauhti on ehkä kierittänyt vauvaa.

Oletan kuitenkin enemmin, että vanhempi lapsi tuli äidin jälkeen sisälle ja sitä ennen otti vauvan syliin ja pudotti hankeen, jonne vauva upposi.

Vierailija
7/8 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että vauva oli selällään nukkumassa? Monethan laitaa vauvan kyljelleen nukkumaan ja siitä on helppo kierähtää vahinkossakin mahalleen.

Vierailija
8/8 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin nopeasti kehittyviä ja lahjakkaita on nämä vauvat!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi