Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva ajoi meidät vararikkoon

Vierailija
08.03.2010 |

Työpaikka meni, jouduttiin muuttamaan vuokralle, vauvan vaate- ja ruokakulut vievät ison osan palkasta, enää ei ole enää varaa matkustella jne.

En olisi uskonut että vauva tulee näin kalliiksi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme pihistelyä.

Vierailija
2/10 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pukeutuvat merkkipotkuhousuihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleehan se jos kaikki pitää olla uutta ja hienoa.

Oikeasti, jos imettää ja tekee vauvan ruoat itse niin ruokaan ei paljon mitään mene.

Vaippoja saa tarjouksista edullisesti.

Vaatteita vauva ei paljon tarvitse ja niitä saa edullisesti kirppareilta, alennusmyynneistä, halppiskaupoista,

Vierailija
4/10 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin jouduin muuttamaan vauvan isän luokse asumaan ja sehän se vasta kalliiksi tulikin :(

Joo, kuulostaa aika hassulta, mutta näin se meni.

Vierailija
5/10 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo vauva-ajan kustannukset ovat vain murto-osa siitä, mitä näihin teineihin menee.

Vierailija
6/10 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota työpaikan menetystä lapsen vuoksi en kyllä ymmärrä. Eikä tuo muutenkaan kuulosta tutulta, vaikka vauvaperheen arkea täälläkin.

Meillä eletään ihan kuten ennenkin taloudellisesti, vaikka talossa on vauva. Vaatteita ei ole kirppareilta ostettu ja vauva syö jo kiinteitä ruokia (teen ne kyllä itse, kun ovat paremman makuisia). Milloinkahan (=minkä ikäinen lapsi) se konkurssi on tänne tulossa, että osaan varautua?

Vierailija
7/10 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vauva kun ei osannut muuta kuin nukkua, syödä ja paskoa. Teidän sentään osaa käyttää rahaa, shoppailla itsekseen ja eittämättä vinguttaa pankkikorttia mennen tullen. Ihan kateeksi käy.

Vierailija
8/10 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuloa. Lapsilisää tuli tyhjästä ja myin vielä maitoa. Vauvan tarvikkeisiin ei mennyt melkein mitään kun kaikki ostettiin kirpparilta.

Vierailija
9/10 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvänen aika sentään!

Meillä ei ole ikinä kamalasti rahaa matkustella ja nyt olen itse kotihoidontuella kunnassa, jossa ei ole kuntalisää ja mies tienaa vähän vajaa 2000€/kk. Enkä valita. Kaikki tarpellinen meillä on ja on ollut tähän asti varaa ostaa kaikkee kivaa ylimääräistäkin. Ei tietenkään paljon, mutta kai se on ihmisestä kiinni, miten sitä pitää elää... Ei mun ole ainakaan pakko matkustella ja humputella pikkuvauva-aikana muutenkaan...

Vierailija
10/10 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos haluaa, mutta valintansa kullakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan