Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun miehestä ei kuulu yhtäkkiä mitään?

Vierailija
08.03.2010 |

Tilanne on tämä. Ehdotin eräälle vanhalle tuttavalleni seksisuhdetta, josta hän innostui kovasti. Meillä on ollut yli 6 vuotta sitten suhde, jossa oli muutaman kerran seksiä. Tapasimme viime viikon lopulla ja juttelimme ja myös seksi kuului kuvioon. Nyt yhtäkkiä hänestä ei kuulu mitään.

Hän ei ole huomaavaisimmasta päästä eli en yhtään ihmettele, kun häneltä ei tapaamisen jälkeen tullut jotain "kivaa viestiä", mitä ehkä joltain toiselta mieheltä voisi odottaa. Toisaalta hän on hyvin suora ja rehellinen, joten ihmettelen ettei hän ole vastannut minun viestiini, jonka lähetin seuraavan päivän iltana.

Sinänsä seksin huonoudesta ei pitäisi olla kiinni, sillä hän nimenomaan sanoi odottaneensa suuseksiä kun olen niin hyvä. Muutoin molemmin puolin oli jännitystä ilmassa, mistä myös suoraan puhuttiin.

Oletin, että hänellä on jäänyt puhelin töihin, mutta kun tänäänkään ei ole kuulunut mitään! Mitä tässä nyt pitäis aatella...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihminen jätetään kuin nalli kalliolle. tämä koskee niin ystävyys-, seurustelu- kuin seksisuhteita. lopetetaan vain yhteydenpito, kun siinä pääsee helpommalla.

Vierailija
2/11 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutti mielensä jostain syystä. Älä ota enää yhteyttä, ettet tee itseäsi naurettavaksi (vaikka miehen käytös onkin lapsellista, et varmaan halua saada roikkujan leimaa)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin mies varmaan vähän miettii vielä asiaa. Sillä hetkellä huuma vei, mutta nyt tarvii pähkäilytauon. Oletteko varattuja?

Toiseksi joidenkin junttien miesten (suurimman osan itseasiassa...:() mielestä liian tiivis yhteydenpito ei kuulu seksisuhteeseen. Eli päivittäinen viesteily ei kuulu kuvioon. Tylyä ja aiheuttaa usein pahaamieltä, kun naiset kaipaisi sitä huomiota muutenkin. Tämä tosin kertoo karusti sen, mikä olet miehelle siinä suhteessa.

Vierailija
4/11 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en missään nimessä halua tästä mitään syvällisempää enkä jää perään ruikuttamaan. Seuraa löytyy muualtakin, hän vain olisi ollut niin helppo. Iltaa suunniteltiin useampi päivä, hän innokkaammin. Juttelimme ensin parisen tuntia ruotien mm. suhdettamme aiemmin.

Hän ei todellakaan ole mistään huomaavaisimmasta päästä, mutta täysi vastaamattomuus on jo vierasta jopa hänelle. Itse en ole täysin varma, haluanko jatkaa... Pelkkänä seksinä jees, mutta tosiaan ihmisenä ei mikään ritari ;)

Noh, jätetään hänet nyt siihen ja nenä kohti muita kuvioita (eli viikonloppureissulle miehen kanssa, joka todellakin huomioi ja hellii ;)).

Vierailija
5/11 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen kuulu viestittely heti seuraavana päivänä.

Vierailija
6/11 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinulla on joku muu kierroksessa?

Vierailija
7/11 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se, mitä seksisuhteeseen kuuluu, sovitaan ja muovautuu seksisuhteen osapuolten kesken. Ei siihen(kään) ole yhtä ainoaa kaavaa ;) Kuten olen kahdesti aiemmin sanonut, mykkyys ei nyt jotenkin istu tähän kuvioon. Mutta mun puolesta olkoon, olipa syy mikä hyvänsä.

Vierailija
8/11 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voisimme joskus olla pari. Hän tietää, ettei meistä tule paria, ainakaan nyt.

Vierailija
9/11 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei huomioi naista pikkuviestillä tapaamisen jälkeen tmv. Ei sitä vakkaria seksiseuraa miehille ole tarjolla joka oksalla. Naisille sen sijaan seuran löytäminen helpompaa. Tämäkin mies todennäköisesti katuu myöhemmin, kun tajuaa naisen kaikonneen toisen miehen vakiseuraksi.

Vierailija
10/11 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin muuten sanoa, että ei häntä ole näkynyt fb:ssa tai muuallakaan.

Vierailija
11/11 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tallettanut miehen numeron väärin puhelimeeni. Eli viime pe viesti ei ole koskaan mennyt perille. Sitä ennen olin vastannut vain suoraan hänen viesteihinsä tai soittanut tekstarin numeroon.

Silti hassua, ettei ole millään tavoin ollut ed. kerran jälkeen yhteydessä. Toisaalta hänet tuntien odottaa nimenomaan, kuuluuko minusta mitään. Laitoin toki nyt viestin ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan