Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kohtasin kaksi miestä, 41v ja 18 v

Vierailija
08.03.2010 |

41-vuotias kiinnostui kovasti, tarjoili drinkkejä. Mentiin hänen luokseen, suudeltiin ja kosketeltiin, miehellä oli erektio ja sittenpä hän tokaisi "Minä meinasin jo nukahtaa." Ja sitten alkoi kuorsaamaan.

Se siitä äijästä.

18-vuotias oli kohtelias, puhelias, avoin, aito, suloinen. Menimme hänen luokseen, suutelimme, koskettelimme ja sitten harrastimme ihanaa seksiä. Sen jälkeen lähdin omaan kotiini ja sovimme, että otetaan uudestaan tässä joku päivä.

Miksi te vanhat miehet olette niin hankalia, ristiriitaisia, vaativia, vaikeita? Ja te nuoret, olette oikeasti ihania, kohteliaita, sujuvia.

Kivahan se ois joku oman ikäinen löytää, aikuinen mies. Mutta oletteko te edes aikuisia? Ulkonäöstä mulla ei ole tosiaankaan kiinni, eikä älystä tai muustakaan. Olen sievä, nuorekas, mukava, fiksu, hyvää seuraa, kiihkeä sängyssä.

Nuoret miehet, te ootte ihania! Uskokaa itseenne!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohdassa tekstini on teinimäistä? En ole missään kohdassa väittänytkään, etteivätkö kaikki saisi nuorta miestä eikä mua kiinnosta, kuka saa ja kuka ei. Kerroin vain omat kokemukseni ja ihmettelyni.

Tosin, ne nuoret, joita tunnen, ovat paljon fiksumpia kuin me aikuiset. Aika usein on näin. Kukaan niistä nuorista miehistä, joita tunnen, eivät mene sänkyyn kenen kanssa vaan. Ovat tosi tarkkoja ja ronkeleita. Tosin, hehän eivät ole kaikki nuoret miehet.

Yksin exäni oli minua kahdeksan vuotta nuorempi ja hän olisi mielellään nainut kaikkea, mitä saa. Liian teinimäinen mulle, mies sai mennä.

Älkää tuomitko kaikkia nuoria miehiä. ootteko vaan kateellisia?

ap

Vierailija
2/12 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sijaan sulle olen kateellinen.

t. nainen 42v, jonka tekis kyllä joskus mieli kunnon seksiäkin, puhumattakaan kohteliaisuuksista, huomiosta, välittämisestä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pysty vertailemaan, koska en oo ikinä ollu sängyssä kuin muistaakseni n. 2 vuotta nuoremman miehen kanssa. Kaikki muut ollu itseä vähän tai paljon vanhempia, joskus samanikäisiä. Minua vaan etoo ajatus nuoreen mieheen kajoamisesta. Se on vähän jotenkin... äiti opettaa poikaa -meininkiä... Ei sovi minun ajatusmaailmaan... Joku voi sanoa, että eikös se ole sama, jos on vaikka itseään 15-vuotta vanhemman miehen kanssa, mutta minkä sitä ajatusmaailmalleen voi.

Tosin nykyisin olen parisuhteessa, eikä tule testailtua yhtään mitään. Mutta sen osaan sanoa aiempien kokemusteni perusteella, ettei tuo seksin laatu ja määrä iästä ole kiinni, vaan persoonasta.

Vierailija
4/12 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi outoa Minä jos tuon kotiin naisen niin takaan että tyytyväisenä nainen lähtee luotani

Vierailija
5/12 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi outoa Minä jos tuon kotiin naisen niin takaan että tyytyväisenä nainen lähtee luotani

Mut kun ei, niin ei :(

ap

Vierailija
6/12 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ainakin jossain määrin on ihan yleisesti tunnettu juttu, että nuoret miehet nauttivat vanhempien naisten kanssa irrottelusta. Ovat vapaampia ja sinut itsensä kanssa jne.

Vastaavasti vanhemmat miehet innsotuvat enemmän nuorista naisista kun näyttävät paremmilta jne.

Mutta harvemmin näitä ikäkuilukumppaneita ajatellaan potentiaalisiksi parisuhdekumppaneiksi. Ei nuori mies usein ole vielä edes valmis perheeseen, saati sellaisen kanssa jonka hedelmällisyys vetelee viimeisiään. Vastaavasti vanhempi mies on jo usein perheensä perustanut eikä enää kaipaa vaipparumbaa.

Kaipa tämä siis pätee juuri syrjähyppyihin ja muuten sinkkuvaiheen seksisuhdejuttuihin. Parisuhteet ovat sitten yleensä asia erikseen.

Vierailija
7/12 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vee panee kaikkia jotka kulkee kahdella jalalla. Älä ylennä itseäsi.

Vierailija
8/12 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta älä säkään alenna nuoria miehiä. Ei ne mitään idiootteja oo. Miksi 41-vuotias tuo naisen baarista kotiin, antaa ymmärtää kaikenlaista ja sit vaan nukahtaa?

Mulla on ollut kaikenlaisia miehiä miehiä, nuoria ja vanhoja, samanikäisiä. Kyllä vanhempien kanssa on hankalaa. Kamalaa vääntöä ja jotenkin joustamatonta touhua. Ei kaikki vika ainakaan mussa ole. Mun kanssa on helppo tulla toimeen.

ap

Vierailija
9/12 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 18 miehen tasolla, niin onneksi olkoon.. =DD

Vierailija
10/12 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että seksi ei ole koko elämä. AP joka on luultavasti vastikään seksuaalisuutensa löytänyt aikuinen nainen isolla ännällä, on seksuaalisuudessaan samalla tasolla kuin parikymppiset miehet. Paras yhdistelmä olisi siis 2-kymppinen, huonoitsetuntoinen ja estoinen naisenalku ja 4-kymppinen kaikenkokenut aikuinen mies, joka haluaa mielummin rentoutua kuin hikoilla sängyssä. Tällaista tuli minulle, lähes keski-ikäiselle miehelle mieleen. Omalta kohdaltani voisin todeta, että mielummin nukahdan kuin selkä märkänä panen 3-kymppisen vaimoni kanssa. 2-kymppinen seksipommi nostaisi vireystilaa huomattavasti enemmän :)

M33

Miksi 41-vuotias tuo naisen baarista kotiin, antaa ymmärtää kaikenlaista ja sit vaan nukahtaa?

Vierailija
11/12 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että seksi ei ole koko elämä. AP joka on luultavasti vastikään seksuaalisuutensa löytänyt aikuinen nainen isolla ännällä, on seksuaalisuudessaan samalla tasolla kuin parikymppiset miehet. Paras yhdistelmä olisi siis 2-kymppinen, huonoitsetuntoinen ja estoinen naisenalku ja 4-kymppinen kaikenkokenut aikuinen mies, joka haluaa mielummin rentoutua kuin hikoilla sängyssä. Tällaista tuli minulle, lähes keski-ikäiselle miehelle mieleen. Omalta kohdaltani voisin todeta, että mielummin nukahdan kuin selkä märkänä panen 3-kymppisen vaimoni kanssa. 2-kymppinen seksipommi nostaisi vireystilaa huomattavasti enemmän :)

M33

Itse ainakin olen seksuaalisesti viriilimmässä tilassani koskaan ja seksi on todella tärkeässä asemassa elämässäni. Vanhemmat miehet ei monestikaan pysy mun tahdissa. Tässä ei ole kyse mistään henkisestä kypsyydestä, vaan pelkästä seksistä.

Ehkä jonkinlainen eri-ikäisten ihmisten välinen kuilu on avartunut ja eri ikäiset ihmiset ottavat rohkeammin kontaktia. Tosin mun täytyy kyllä sanoa sulle M33, että 30-vuotias vaimo ei kyllä tosiaankaan ole edes vanha! Itse olen 35-vuotias ja mun silmin kyllä kaikki 20-30-vuotiaat naiset näyttää ihan samalta, myös esim uimahallin pukuhuoneessa, jos vaan 30-vuotias on pitänyt itsestään fyysisesti hyvää huolta. Itse olen fyysisesti paremmassa kunnossa ja paremman näköinen kuin esim 18-vuotiaana. Kaikilla ei ole näin, minulla sattuu olemaan. Ja tällä en nyt kehuskele, toteanpa vaan asian.

Hommaa itsellesi nuorempi vaimo :) Sun vaimo kenties haavaileekin itselleen nuoremmasta miehestä... ;)

- ap -

Vierailija
12/12 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun noin teinimäisesti kirjoittelee.

Se on hyvä että sulle löytyy noita 18 v ...ai niin

kaikki saa niiltä, jopa minä viisikymppinen nainen joten tervetuloa joukkoon.

Tosiaan, lue bilsankirjasta, miten tää ikähomma menee.