Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö teillä muilla tule, öh, huorahtava fiilis korkeakorkoisissa, tiukkavartisissa saappaissa?

Vierailija
08.03.2010 |

Vai onko se vain minä, joka olen estynyt ja viettänyt nuoruuteni 80-luvulla, jolloin pikkukaupungissa jo hameen käyttäminen riitti tekemään tytöstä halvan ja hutsahtavan?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaikka korkokengistä tulisi ryhdikäs olo, niin jalkojen ja selän kannalta ne eivät todellakaan ole terveellisiä. Tästähän ei enää nykyään puhuta, koska dogma on se, että nainen ei ole oikea nainen, jos ei käytä korkokenkiä jatkuvasti. Kyllähän jo järjen mukaan sellainen asento on keholle huono. Kysyin kerran eräältä fysioterapeutilta, mitä haittoja jatkuvasta korkeiden korkojen käyttämisestä on, ja hän luetteli useitakin. Valitettavasti en muista tarkalleen mitä, mutta ainakin jalkojen lihaksista, varpaista ja selkärangasta oli puhetta. Ehkä joku osaa selittää tarkemmin.

Mutta siis mua ei haittaa, jos joku pitää korkeita korkoja jatkuvasti, pitäkää pois vaan! Kyllä mäkin juhlissa käytän.

Vierailija
2/16 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

avokkaissa joita käytän päivittäin. Jos tietty pukeutuisin muuten provosoivasti vaikka verkkosukkiin ja minihameeseen niin varmaan joo, mutta tyylikkäisiin vaatteisiin yhdistettynä ei ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän siihen hutsahtavaan oloon tarvita muutakin kuin saappaat... toisilla on makua ja toisilla ei

Vierailija
4/16 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epävarma saa olla omasta naiseudestaan, jos pelkkä korkea korko & saapasvarsi yhdistelmä saa sekoamaan.

Mua jäi nyt mietityttään, että onko nää ahdistuneet 80-lukulaiset samoja, jotka tuomitsee toisia naisia kaiken aikaa kaikesta mahdollisesta? Yksi kalja on alkoholismia, tissivako on perverssi, yh:t on kategorisesti luusereita, uraäidit hirviöitä ja kotiäidit laiskoja paskoja? :)

Vierailija
5/16 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihkuun pissijät syöttää lapsilleen kakkapartikkeleita. XD

Aika epävarma saa olla omasta naiseudestaan, jos pelkkä korkea korko & saapasvarsi yhdistelmä saa sekoamaan.

Mua jäi nyt mietityttään, että onko nää ahdistuneet 80-lukulaiset samoja, jotka tuomitsee toisia naisia kaiken aikaa kaikesta mahdollisesta? Yksi kalja on alkoholismia, tissivako on perverssi, yh:t on kategorisesti luusereita, uraäidit hirviöitä ja kotiäidit laiskoja paskoja? :)

Vierailija
6/16 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ei mistään vaatteista tule halpa tai hutsahtava olo, koska en todellakaan ole kumpaakaan.

Vierailija
7/16 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ikinä ole tykännyt niinkään niitä käyttää.

Vierailija
8/16 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just baarissa katselin viikonloppuna että meillä monella on korkeakorkoiset saappaat. Tosi kauniita ovat.

Se hutsahtava tunne ja olemus tulee jos niihin saappaisiin yhdistetään vaatteita jotka on yliantavia. Yliampuva huonosti tehty ruiskurusketus ja tekotukkapidennys siihen päälle niin SITTEN ollaan sillä hutsahtavalla genrellä.

Korkeat korot on ihana pitää. Ainakin mulle tulee tosi naisellinen olo :)

Kokeile!

Vierailija
9/16 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lättänäpohjaiset kengät tekee tossukka-olon. Korkeat korot antavat pontta ja ryhtiä!

Äidilläni oli 80-luvulla kun olin tyttönen ihmeellinen suhtautuminen hameisiin ja on vieläkin. Siinä taisi olla juuri tuota ap:n kuvailemaa sävytystä. Piti olla housut ja paksupohjaiset kengät. Nyt kun olen aikuinen, käytän täysin rinnoin hameita ja korkeita korkoja vaikka joka päivä!

Vierailija
10/16 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tungetteko lahkeet alle vai päälle? Jos laitan pillifarkut ja varret luonnollisesti päälle, hutsufiilis on saletti.

Vierailija
11/16 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten näkee näitä ah niin hemaisevia maatuskamaisia hame+paksupohjaiset nilkkurit -yhdistelmiä. Siinä vasta jotain! Ja näitä siis näkee nuorillakin ihmisillä.

Vierailija
12/16 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tungetteko lahkeet alle vai päälle? Jos laitan pillifarkut ja varret luonnollisesti päälle, hutsufiilis on saletti.

Miten se housujen tunkeminen saappaiden sisään tekisi hutsufiiliksen?

Sinnehän ne lahkeet on tungettavakin, miksi muuten ostaa kalliita saappaita ja piilottaa varret lahkeiden alle?

Taitaa hutsufiilis olla omassa pääkopassasi..

Vierailija
13/16 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hutsu olo.

Vierailija
14/16 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hutsu olo.

Ehkä siksi, että olet hutsu.

Vierailija
15/16 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollaisten kenkien pitämisestä tulee "hutsu olo"..

Vierailija
16/16 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muuten. ja piikkikorkoja en käytä, siis saappaissa.