Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

moonkids-lastenvaatteet

Vierailija
08.03.2010 |

kokemuksia kaipailen? erityisesti nuo vauvan bodyt, ovatko mukavia käytössä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi nuo bodyt kiinnostaa kun ovat pitkän ja kapean mallisia. kaula-aukko vaan näyttää kuvissa tosi ahtaalta. varmaan on nepparit mut ei oo kiva jos kaula-aukko on kauheen kiree. tietoa kellää? värit on ja aika ihania. :)

Vierailija
2/6 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut vauvalle (ei ole vielä synytynyt) ja ne on tosi hienoja ja olen itsekkin ostanut ne käytettynä,mutta näyttävät aivan uusilta ! Kaula-aukko todella näyttää ahtaalta jo näin katsottuna,mutta ilmeisesti ei ole,koska kaverini pitää ainoastaan kyseistä merkkiä vauvallaan :) nämä oli menneet pieneksi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritetään vielä :)

Vierailija
4/6 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteet ovat pehmeitä ja joustavia ja mukavia vauvan päällä. Bodeista suostittelen tosiaan ottamaan yhtä kokoa isomman, vaikkakin trikoo venyy muotoonsa käytössä eikä ole niin kapea, mitä näyttää.

Vierailija
5/6 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan metsolasta potkarin 15€, vauva käyttää sitä ja saan huutiksessa siitä 12,5€. Ei minusta ollenkaan pahan hintainen.

Vierailija
6/6 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...minulla lähinna kokemusta froteehousuista ja tavallisista paidoista. Ovat olleet kovassa käytössä eivätkä mene miksikään useista pesuista huolimatta. Koko on varsinkin puseroissa pieni, eli kannattaa ottaa 1-2 numeroa isompi kuin normaalisti. Sopivat hoikahkolle lapselle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme