Pajonko on siivoojan palkka
Kommentit (13)
Jos todella kuukausipalkkasi on tuollainen niin silloinhan suurin osa meistä muistakin olisi siivoamassa. Tosin oletko kentie siivoustyönjohtaja tai joku muu, sillä tavallisen rivisiivoojan palkat kyllä lähtevät siitä seittemästä tai kaheksasta eurosta ylöspäin.
3000 euroa / kk. Kunnalla. Työpäivät 6 tuntia.
mutta nyt oli kyse IRL.
Tuntipalkka yli 20 €
Vai lieneekö valuutta joku muu kuin euro ;)
se on tes:n mukainen, noin 8e tunti. pitää olla jotain erityistä jos saa parempaa tuntipalkkaa. enin mitä itse olen maksanut (olen ollut esimies) on ollu 13e tunti
Mullakin palkka 10.16€ ja itse saan päättää päivän pituuden. kunhan on 120h/kk täynnä. Peruskoulupohjalla olen että ei ole mitään koulutus lisiä tuossa ja työnantaja on yksityinen eli olen firman oma siivooja..
Täytyy olla jotain erityistä likaisen työn lisää, oksennuksia yms, jos siivoojana saa noin paljon.
Päiväkotien, koulujen yms laitoshuoltaja saa kokopäiväisenäkään puolet tuosta.
Tai tietty jos työpäivä on 6 h mutta työpäiviä on 7 viikossa ja tulee sunnuntailisää yms.
22 e/h ei kukaan saa normaalista siivoustyöstä.
Se firma josta meillä oli siivooja maksoi työn tekijälle n. 9 e/h, meiltä veloitus oli tietty 3-kertainen. Eikä silti maksaneet edes sairasajan palkkaa, koska osuuskunnassa työssä oleva ei siihen ole jostain syystä oikeutettu.
1700e/kk, päivät suht lyhyitä, heti kun homma hoidettu niin kotiin.
jos noin hyvin saat niin ole onnellinen!
Vaikka en siihen usko!
noin hyvin?
Minähän olen ihan väärässä ammatissa.
10 e/h, siitä pois verot ja pätkätyötä.
ikälisien kanssa tuntipalkka 8,80 e. aika paljon ilta- ja yötöitä sekä viikonloppuja, joten kuukauden nettopalkka keskimäärin 1350 e.
9,37e/h