Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä tekemistä kun lapset sairaana?

Vierailija
08.03.2010 |

pientä kuumetta ja flunssaa, mutta kuitenkin jaksavat puuhastella. en haluaisi videoitten edessäkään koko ajan istuttaa. mitä puuhaa voisi keksiä?

myös itsekin olen sairaana, joten mitään isoa ponnistelua vaativaa en jaksa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palapeleihin, piirtämiseen - nää on toimineet meillä kun lapset vähän mutta ei täysin vetämättömissä. Lapsille on myös kiva lukea ääneen, mutta kun olet itse kipeänä, niin se ei varmaan toimi. Pikaista paranemista teille!

Vierailija
2/5 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten iästä, mutta esimerkiksi; lautapelit, palapelit, askartelu, kirjat, legot, piirtäminen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vesivareilla maalaaminen, ja jos on useampi lapsi niin ehka keksivat itsekin leikkeja.

Kuinka vanha lapsi?

Vierailija
4/5 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse edes vähän jaksat niin suosittelen voisarvien tekemistä. Googlaamalla varmaan löytyy ohje, jos ei ole keittokirjassa. Taikina tulee helposti ja nopeasti ja meillä jo 2v vanhakin osallistuu innolla kaulimiseen.

Maun mukaan voit tehdä suolaista tai makeaa täytettä tai jättää senkin pois.

Vierailija
5/5 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset ovat 2 ja 4.

olen lukenut pari satukirjaa, ollaan rakennettu duploilla ja tehty palapelejä sekä piirretty. hetken ovat viihtyneet kahdenkin.

mutta päivä on vasta alussa, ja ulos ei voida tänään vielä mennä. energiaa tuntuisi olevan riitelyyn ja riehumiseen, johonkin sitä tarvis valjastaa järkevään puuhailuun. itsellä ihan vetämätön olo vaan.

eilen käytiin pitkään kylvyssä ja saunassa, iho ei kestä sitä heti perään toistamiseen.

ap