Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka eivät ole saaneet "siihen" aikaan kivunlievitystä synnytyksessä?

Vierailija
07.03.2010 |

Toisessa ketjussa kysyttiin kuinka on selvinnyt jne.

Minä en saanut mitään lievitysttä aikoinaan synnyttäessäni Kätilöopistolla. Siihen aikaan niin vain ei ollut ja sillä selvä.

Synnytykseni eivät ollet helppoja, pitkittyivät kai pelostanikin, mutta kipu ja rankka kokemus ei vaikuttanut haluuni saada useampia lapsia.

Minulla oli aina tietoisuus kuinka synnytykseni oli kivulias, en ollut hyvä synnyttäjä...Mutta kun lapsia en muuten olisi saanut,

Neljä synnytystä synnytin ilman lievitystä, olisin ottanut jotain jos olisi saanut.

Sain onneksi kokea myös kaksi mukavempaa synnytystä, kun muutama "iltis" syntyi.

Oli hyvät kokemukset kohdunkaulan puudutuksista noilla viimeisillä kerroilla.

Minulle ei jäänyt traumoja tai ongelmia kivuliaitten synnytysten jälkeen, silä halusin lapset vaikka kivunkin uhalla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aina tietoisuus kuinka synnytykseni oli kivulias, en ollut hyvä synnyttäjä...Mutta kun lapsia en muuten olisi saanut,

Mitä tarkoitat ettet ollut hyvä synnyttäjä? Millä kriteereillä luokitellaan "hyvä synnyttäjä"?

Vierailija
2/4 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset onkin sellaisia, ettei mikään saisi ottaa kipeää, heti ollaan huutamassa ja kiljumassa. Miesparat, jotka sitä joutuu seuraamaan vierestä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin olisin sitä tarvinnut, koska kätilö halusi mennä ruokatauolle... Totesi siis kiukkuisena, että ei ehdi nyt miettiä mitään kivunlievityksiä kun ei ole ehtinyt pitää ruokataukoakaan vielä. Kätilöopistolla tämäkin:(

Vierailija
4/4 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

94-syöksy, ei keritty antamaan

97-pitkittynyt,ei annettu

06-syöksy,ei keritty antamaan

mieluusti olisin ottanut :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan