Tekisi mieli tatuoida lapsen nimen eka kirjain. Mihin?
Jos tässä vaikka lihoo pahemman kerran, niin mikä ois turvallinen paikka naishenkilöllä :) Ja sais olla myös piilossa, koska olen kiltti ja kunnollinen.
Kommentit (32)
Tämä siis minun mielipiteeni, mutta nehän tunnetusti ovat kuin pyllynreiät...
Huom. Alaselkätatska estää epiduraalin.
Ei estä.
Monet tatuoijat osaavat tehdä tatuoinnin niin että se kohta mihin epiduraali tulee, jää paljaaksi. Ja tuskinpa kenelläkään on alaselässä sellaista tatuointia jossa ei olisi paljasta kohtaa.
Tai yhteenkään en ole törmännyt. Ja monia tatuoitavia ja tatuoituja olen nähnyt.
kuulimpa muuten joskus että jotkut anestesialääkärit antavat epiduraalin tatuoinnin "läpi"kin.
Itse epiduraalin kerran ottaneena kyllä sanon että toista kertaa ei muuten kukaan tunge mitään piikkiä minun selkärankaan. Oli ehkä traumaattisin juttu koko synnytyksessä.
Heh. Ehkäpä pitääkin tatuoida koko selkä täyteen tavaraa kun tuossa kerkesin sanomaan etten ole kokonaan tatuiotua naisen selkää nähnyt. =D
29, puolison nimen tatuoiminen on todella mautonta. Tämä siis minun mielipiteeni, mutta nehän tunnetusti ovat kuin pyllynreiät...
Tästä olen samaa mieltä. Puolison kanssa voi tulla ero tms mutta lapsiaan rakastaa aina. Aina.
12-13 vuotiaana alkaa sitten riehua ja hakeutuu huonoon seuraan. Pinnailee koulusta, roikkuu ostareissa, juo kaljaa ja väkevämpiä, kokeilee huumeita. Otetaan huostaan, karkailee ja mokailee kännipäissään. Rikosrekisteri ja huumesekoilua, ja niin ikionnellinen äiti tatuointineen.
Joku on tainnut kirjoitella artikkeleitakin siitä, onko tatuoinnilla ja kevytkenkäisyydellä jotain yhteyttä. :D
Käys sanoo tuo Louhimon Outille (Yksi suomen kovimmista vapaaottelijoista), niin voinpa veikata että tulisi muutama valittu sana takaisin. ;)
Tai jos joku sanoisi tuon minulle livenä niin voisi tulla muutama valittu sana myös.. Voinpa lotota että vähemmän on minussa "kevytkenkäisyyttä" kuin sinussa tai tuon tutkimuksen tekijässä.
hän tahtoo ratkoa (tai sinä) tämän ongelman väkivallalla uhkailemalla kertoo minulle ainoastaan, että nimitys on oikea. Tramp stamp.
hän tahtoo ratkoa (tai sinä) tämän ongelman väkivallalla uhkailemalla kertoo minulle ainoastaan, että nimitys on oikea. Tramp stamp.
halutessa pysyy piilossa, mutta kesällä voi kuikudeerata lakattujen varpaankynsien vierestä.
T: Tramp stamp -tatuoitu epiduraalia saanut äiti
Milläköhän tavalla sinä olet oikeutettu sanomaan, että minä olen kevytkenkäinen ja uhkailemaan, jos kerron JONKUN MUUN tutkineen tätä asiaa? Että mitäpä jos nyt hengähtäisit vähän.
En missään kohtaa selitystäni vetänyt yhtäläisyysmerkkejä tatuoinnin ja kevytkenkäisyyden välille, vaan kerroin, mistä nimitys tulee. Et voi syyttää kirjoittajaa, jos itse luet tekstiä kuin piru raamattua.
Tässä nyt esimerkiksi eräs blogikirjoitus aiheesta:
http://tattoo.about.com/od/tattoosgeneralinfo/a/tramp_stamp.htm
lapsen nimeä ei tatuoilla. nainen tatuoi puolison nimen, ei lapsen!