Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AV-mamman läskihaaste

Vierailija
07.03.2010 |

Tähän on tultu:

Oon keski-ikäinen ja ylipainoinen av-mamma. Olen synnyttänyt kuopukseni viime vuonna ja näytän kyllä vieläkin siltä että vauvahan se siellä masussa on, vaikka todellisuudessa vauva on jo kävelemään opetteleva taaperoinen.

Painoa on yritetty pudottaa, ilman tulosta, ja nyt ajattelinkin ehdan av-mamman tavoin heittää tänne haasteen.

Haasteosio on tässä: lupaan lahjoittaa av-raadin päättämään hyväntekeväisyyskohteeseen 20 euroa per pudottamani läskikilo. Jos painoa tulee lisää, olkoon panoksena 100 euroa per kilo. Jollen laihdu yhtään, niin tuo sama satanen lähtee hyväntekeväisyyteen.

Lähteekö kukaan muu pullero mukaan haasteeseen. Tavataan täällä palstalla joka kuukauden ensimmäisenä sunnuntaina kuulumisten merkeissä.

Painohaasteeni loppuu syyskuun ensimmäisenä päivänä ja rahan tulen maksamaan hyväntekeväisyyteen 15.9. Lopullisena painotavoitteenani on 69 kiloa, koska olisi niin ihanaa vielä kerran elämässään päästä toteamaan painavansa alle 70 kiloa ;)

Terkuin Fat mama (173 cm/ 90 kg)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei mulla oo noin paljon laittaa rahaa menemään.

Vierailija
2/2 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jokainen joka ottaa haasteen vastaan, määrittelee tietty itse omat panossummansa. Itse oon palaamassa syksyllä duuniin ja ajattelin ekasta palkasta painohaasteen summan menemään ;)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla