Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teitä rumia vanhempia kauhistuta, että lapsistannekin tulee rumia?

Vierailija
07.03.2010 |

Ajatelkaa, että saatte tyttären, jolla on iso nenä ja pienet silmät ja huono iho ja isot kaviotkin vielä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen olen tähän 30 vuoteen mennessä oppinut, että kauneus on katsojan silmissä. Välttämättä sinun lapsesi ei ole minun silmissäni yhtään kaunis, vaikka sinun silmissäsi onkin varmaan aivan tuleva miss universum. Sitä paitsi, jos jokainen "ruma" ihminenkin on löytänyt sen toisen puoliskon niin eiköhän sitten ole löytynyt ainakin yksi ihminen, jonka silmissä tuo henkilö on ollut kaunis.

Vierailija
2/20 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumuus ei ole mikään este elämässä menestymiselle. Eikä edes parisuhteeseen pääsemiseen, vaikka ei heti parikymppisenä pääsisikään suhteeseen T. ruma ja menestyvä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväni ei halua lapsia juuri tämän vuoksi. Oli itse koulussa kiusattu. Minusta ystäväni on kaunis, mutta hän ei sitä enää usko.

Vierailija
4/20 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsensa itsetuntoa. Ymmärräthän itsekin, ettei kyse hänen kohdallaan ole suoranaisesti ulkonäöstä.

Ja itse aiheeseen vastatakseni vielä, teininä ulkonäkö oli iso asia. Onneksi ei enää aikuisena. Eli en mieti asiaa, lapset saa olla juuri sellaisia kuin ovat - ja ihania ovatkin!

ystäväni ei halua lapsia juuri tämän vuoksi. Oli itse koulussa kiusattu. Minusta ystäväni on kaunis, mutta hän ei sitä enää usko.

Vierailija
5/20 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mun lapset olisivat tyhmiä, mutta onneksi älykkyyskin on perinnöllistä :)

Vierailija
6/20 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi vielä eivät ainakaan ole mitään rumiluksia, mutta kyllä minä ja mieheni oltiin kummatkin vielä lapsena ihan siedettävän näköisiä. Että kai noistakin sitten kasvaa rumia kun aikuiseksi ehtivät.

Vierailija
7/20 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee yhtä tyhmiä kuin sinusta.

Vierailija
8/20 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näiden pääkopan ongelmien periytyvyydestä (masennus, fobiat ja muut) kuin ulkonäöllisistä seikoista. Kauniidenkaan vanhempien lapsista ei välttämättä tule kauniita.

Vierailija
9/20 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on lehdissä ollut kuvia esim. Cindy Crawfordista sisarustensa kanssa ja ihan taviksen näköisiä olivat, vaikka samat rakennusaineet.

Vierailija
10/20 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumuuden ja tyhmyyden..?!

Vierailija
11/20 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luokkaa, että olen suunnitellut vanhuuden varalle laittaa tulevat lapset sirkukseen hommiin.

Vierailija
12/20 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapset ovat tyhmiä, koska eivät edes tajua pelätä sitä.

Tyhmyys periytyy ja se on kauhistuttavaa.

Vierailija
13/20 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus oli siis vain vastaveto ketjuun, jossa joku päivitteli sitä, että kauhistuttaako pitkiä ihmisiä, jos heidän lapsistaan tulee jättiläisiä. Että tytöstä tulee liki 190 -senttinen.

Kunhan siis ärsytti se aloitus...Ihan kuin pituus tai ulkonäkö tai älykkyys olisivat syitä tehdä tai jättää tekemättä lapsia. Tämän ketjun ei ole tarkoitus elää omaa elämäänsä, vaan yhdessä sen toisen ketjun kanssa.

Vierailija
14/20 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on iso nenä, isot jalat, pienehköt silmät ja epäpuhdas iho ja kaiken tämän päälle vielä pienet rinnat.

Vaikken siis olekaan klassisen pikkusievä nainen,

jolla on pieni nenä, suuret silmät, persikka-iho ja suuret rinnat, olen silti ollut sangen menestyksekäs rakkauselämässäni ja työkuviotkin ovat sujuneet hyvin. Vanhempani eivät ole kumpikaan rumia, joten ei sekään aina takaa täydellistä perillistä.

Vierailija
15/20 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkapa vammaisia! Parempi ettei kukaan tehdä lapsia, vai mitä?

Vierailija
16/20 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikään kuin se olisi oikea kysymys, niin kieltämättä olen ihan selvillä siitä, että jos olisimme superkauniita lapsia halunneet niin adoptio olisi ollut ainoa vaihtoehto.

Emme ole rumia mutta emme erityisen kauniitakaan, ja lapset ovat samaa maata. Esim. minä olen niin vaalea että kulmakarvat on pakko värittää paikalleen, ja niin on myös tyttäreni - olisin toivonut että hän olisi saanut kunnon kulmakarvat, mutta ei mua suorastaan "kauhistuta" noin mitätön asia.

Vierailija
17/20 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipitkä pottunokka, mutta tyttäreni on kuin tauluun maalattu suurine tummine silmineen ja säännöllisine piirteineen. Kiitos tästä onnistuneelle aviomies- ja isävalinnalle ;)

Vierailija
18/20 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun viimeksi kysyttiin "eikö teitä pitkiä vanhempia pelota että lapsistanne tulee jättiläisiä"Voi mulla on ennustajanlahjoja:DD

Vierailija
19/20 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa vastenmielinen aloitus, AP ei esittäydy kovin hyvässä valossa.

Vierailija
20/20 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaisi jos tyttärestäni tulisi lattarintainen tai pojastani todella lyhyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi