Mihin tampereelle asumaan?
Pitäis löytää kiva asuinalue Tampereelta. Sillee et pääsisi Nokialle nopeesti. Koulut (ylä ja alakoulu) ja päiväkodit saisivat olla lähellä. Ehdota!!! Itse olen olen asunut keskustassa ja pyynikillä. Ovatko ne myös hyviä lapsiperheen asuinpaikkoja?
Kommentit (13)
ovat kivoja paikkoja. Palvelut ja luonto lähellä. Ja Nokian motarille lyhyt matka :)
Lapset tällähetkellä ovat pääosassa elämäämme, mutta muutto johtuu taluodellisista ja sosiaalisista syistä.
Meidän lapset on Amurin koulussa
Harkitaan itse muuttoa pois Tampereelta Pirkkalan puolelle. Pirkkalassa huomattavasti rauhallisempaa, kuin noissa Länsi-Tampereen lähiöissä, kulkuyhteydet Tampereen keskustaan ja Nokialle ovat hyvät ja asuntojen hintataso hieman edullisempi kuin Tampereella.
Viime kesänä jo käytiin yhtä paritaloa katsomassa Pirkkalassa ja ihastuin miellyttävän rauhalliseen rytmiin ja siisteyteen. Tampereella kun tuntuu, että monet ennen ihan mukavat pientaloalueet alkavat olla kesäisin täynnä pussikaljoittelevia teinejä.
ja pääasiassa siirtyvät yläluokille Pyynikin yläasteelle. Ainakin ennen oli näin.
Lamminpää. Se on tosin jo siellä lähellä ylöjärven rajaa, mutta ei oo pitkä matka keskustaan tai Nokiallekaan.
Lamminpää oo aika kaukana? Niinku keskustasta? No voi sanoo paljonko?.... Lasten tulis päästä harrastuksiin omin avuin.
että sieltä pääsee nopeasti Nokialle ja että koulut ovat lähellä. Ei ollut puhetta harrastuksista tai siitä että keskustan tulisi olla lähellä. Näillä aluksi mainituilla perusteilla länsi-Tampere on parempi vaihtoehto, koska koulut ovat lähellä ja Nokialle pääsee huomattavasti nopeammin kuin Tampereen keskustasta.
kun näköjään mieli muuttuu alkuperäisestä. Muuta keskustaan ja ajele Pispalan valtatien ruuhkissa Nokialle.
rn mielelläni ajele autoa, bussit kunniaan, mutta pitäis asettua jonnekin Tampereelle ja ekakss tuli mieleen keskusta/ amuri/ hyhky /kaarila. oonko ihan hakoteillä
bussiyhteydet on kuitenkin tampereella keskustaan ihan hyvät, asui missä asui. no jotka olivat "kaukana" on kuitenkin 20 min bussimatkan päässä keskustasta. ja suoria bussiyhteyksiä, että ei tarvii edes vaihtaa.
mutta joo, kaarila on minusta kivaa aluettaa, kun sitä ehdotettiin.
kerrostalojen ja autojen pakokaasujen keskellä.
Meille muut arvot tärkeemmät.
Luonto, rauha, lähikoulu, kaverit naapuristosta.
Asutaan lentävänniemessä ja täältä puuttuu ne ihanat vuokra-asunnot, ei siis hörhöjä ole näkynyt ollenkaan.
Lähellä kuitenkin lielahden palvelut ja lähikauppa löytyy.
kerrostalojen ja autojen pakokaasujen keskellä. Meille muut arvot tärkeemmät. Luonto, rauha, lähikoulu, kaverit naapuristosta. Asutaan lentävänniemessä ja täältä puuttuu ne ihanat vuokra-asunnot, ei siis hörhöjä ole näkynyt ollenkaan. Lähellä kuitenkin lielahden palvelut ja lähikauppa löytyy.
Lapset tällähetkellä ovat pääosassa elämäämme, mutta muutto johtuu taluodellisista ja sosiaalisista syistä.