Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUOM! Yksi "parannuskeino" haluttomuuteen on tämä:

Vierailija
06.03.2010 |

Lopeta hormonaalinen ehkäisy. Tai ainakin kokeile muutaman kuukauden taukoa! Tai jos olet mies ja vaimosi on haluton, ehdota hormonien pois jättämistä joksikin aikaa!

Mieheni kanssa juuri puhuttiin, että tätä sanomaa pitäisi levittää kaikille pariskunnille... Ei se tee parisuhteelle hyvää, jos toinen ei ikinä halua seksiä. Eri asia on esim. imetysaika, jolloin täytyy vain hyväksyä se, että naisen halut saattavat imetyshormonien takia olla "hetken" nollissa.

Joka tapauksessa me ollaan niin paljon iloittu siitä, että omat seksihaluni palasivat takaisin. Eivät ne kauaa olleet kateissa, mutta tasan sen ajan kun ehkäisyrengas oli käytössä. Koko aikana ei käynyt seksi mielessä kertaakaan, eikä todellakaan huvittanut kun mies yritti asiaa ehdotella ja lämmitellä. Kun lopetin renkaan käytön, niin olin kuin uusi ihminen, omat hormonit alkoivat hyrrätä oikein kunnolla :) Ja suhde voi taas hienosti!

Toki mies ei tykkää kortsun käytöstä, mutta ennemmin kuulemma ottaa sen pahan, kuin että ei olisi seksiä ollenkaan ja kotona haluton (ja osittain sen takia myös ärtyisä) vaimo.

t.N29, 2 lasta

(Laitoin saman av:lle, mutta pakko kopioida vielä tänne niin menee viesti varmasti perille... vaikka onkin varmasti monelle tuttua asiaa :/ )

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä auta

Vierailija
2/4 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis se, että päätin suostua seksiin, vaikka ei olisi aina haluttanutkaan. Itseasiassa minua halutti tosi harvoin, mutta päätin vain suostua jos mieheni halusi seksiä. Sitä myöten keho heräsi jostakin unesta ja seksi alkoi taas maittaa. Pari viikkoa meni sellaisessa "pakkoseksin" tunteessa, mutta sitten aloin ihan aidosti haluta miestäni.

Lisääntynyt seksi toi takaisin myös läheisyyden tunteen, joka oli kadonnut jonnekin matkan varrelle. Ja kun tunnen läheisyyttä mieheni kanssa, haluan myös seksiä hänen kanssaan.

Ja se, että alussa päätin suostua seksiin joka kerta, kun mieheni halusi, ei tarkoita sitä että yhä edelleenkin tekisin niin. Ei, vaan minulla on oikeus kieltäytyä, jos sillä hetkellä ei huvita. Mutta useimmiten huvittaa, enkä halua enää palata siihen haluttomuuden tilaan takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon "haluttomuuteen auttoi vain seksi" -juttuunkaan en ihan voi samastua, mutta kieltämättä "pakkoseksin" harrastaminen madaltaa kynnystä itsellekin. En edelleenkään aidosti halua seksiä, mutta sen jälkeen kun "pakotin" itseni ehdottelemaan sitä miehelleni (se ei edes pyydä enää itse kun tietää ettei minua kiinnosta), siitä on tullut paljon aiempaa pienempi paha. Verrattavissa vaikka tiskikoneen tyhjentämiseen, ei siis lempipuuhaa muttei mitään kamalaakaan mitä pitäisi erityisesti välttää.

Vierailija
4/4 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi taitaa olla todella vaativa naisten suhteen. Tuollainen seksi on kyllä melkoisesti itsetuntoa ja miehisyyttä kohottavaa!

M33

Tuohon "haluttomuuteen auttoi vain seksi" -juttuunkaan en ihan voi samastua, mutta kieltämättä "pakkoseksin" harrastaminen madaltaa kynnystä itsellekin. En edelleenkään aidosti halua seksiä, mutta sen jälkeen kun "pakotin" itseni ehdottelemaan sitä miehelleni (se ei edes pyydä enää itse kun tietää ettei minua kiinnosta), siitä on tullut paljon aiempaa pienempi paha. Verrattavissa vaikka tiskikoneen tyhjentämiseen, ei siis lempipuuhaa muttei mitään kamalaakaan mitä pitäisi erityisesti välttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi