Onko täällä muita Farmville pelaajia?
Aluksi ignoroin kaikki FV-kutsut, mutta kerran menin erehdyksessä hyväksymään ja se oli menoa se... Nyt olen pahasti koukuttunut. Onko muita?
Kommentit (8)
Samoin. Tuli pelattukin pitkään. Pääsin tasolle 27 ja into lopahti kokonaan. Peli toistaa liikaa itseään ja lopulta siihen kyllästyy.
...että tämä on ohimenevää? :DD Itse olen tasolla 28, eikä ole vielä innostuksessa laantumisen merkkejä. On kyllä sama ongelma kuin jollakin toisella, eli naapureita pitäisi saada lisää jotta saa laajennettua. Tai siis saisihan sen laajennuksen ihan rahallakin ostettua, mutta yritän nyt välttää sitä ihan viimeiseen asti...
ap
On on! =D
taso 70 ollut jo pitkän aikaa ;D
loppuuko tasot 75:een? Näin olen jostain lukenut. Voiko olla pelkästään farmvillekavereita, vai pitääkö olla ensin kaveri facebookissa?
Ja pitää olla kai FB-kaverikin, ei voi olla vain FV-naapuri. Niin ainakin luulen.
Katsoin tuolta FV-foorumilta että siellä on erikseen palsta, jossa voi etsiä naapureita.
ap
siihen peliin jää todella koukkuun ja sehän varmaan onkin tekijän tarkoitus!
Nyt pääsin tänään pisteissä 100 000 ja huomenna korjaan viimeisen sadon ja lopetan pelin. Kaikki eläimet ja puut jo möinkin. Jatkan peliä syksyllä, jos viitsin. Katson nyt tarkoituksella olenko pahasti koukussa, vai voinko oikeasti lopettaa pelaamisen.
mun mielestä ne kaikki pelit mitä siellä on, on vähän tylsiä ja itseääntoistavia aikansa niitä jaksaa mut ainaskii mulla tahtoo kyllästyminen iskeä.. ja juu todellakin pelaan farmvilleä, ja paljon muitakin pelejä siel...minä aina vaihdan.. kyllästyn johonkii niin alotan uuden tilalle
pelaan ja tarttiisin lisää naapureita, oon 45 tasolla.. ja kyllä olen koukussa =D...