Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teitä pitkiä pariskuntia kauhistuta että lapsistanne tulee jättiläisiä?

Vierailija
06.03.2010 |

Esimerkiksi nainen 180 cm ja mies 190 cm niin ei varmaan ole kivaa jos tulee tyttö, joka sitten on aikuisena 185-190 cm pitkä!

Kommentit (131)

Vierailija
121/131 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhin poika jo 180

Vierailija
122/131 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä lyhyitä pariskuntia kauhistutaettä lapsenne jäävät hukkapätkiksi???

Mua ilostuttaa, kun pojistamme on tulossa luultavimmin yli 195 senttisiä, ja tuskin tyttökään liian lyhyeksi jää. Itse kannan ylpeydellä 176 cm varteni, usein korkokengissä.

kiitos, mä olen hukkapätkä, 156 cm.

tosin en itse ajattele niin, oikeasti tykkään kropastani: pieni ja siro.

Mutta olen kolmen pojan äiti.

Olen hyvilläni, että pituusennuste on kaikillä lähelle 190 cm, esikoisella jopa 195cm.

Ei nyt mitään jättiläisiä, mutta omaan pituuteeni suhteutettuna kyllä.

Ovat nyt jo kaikki komeita pitkiä poikia:)

Ajattelen että mies on mielummin pitkä kuin lyhyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/131 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö ettei tytälle periydy isän pituus, vaan isän suvun naisten pituusgeeni...urpo.

Enemmän mua åelottaisi jos olisin lyhyt, että saan sellasen hiirulaispojan joka on alle 180cm ;) Pitkät naiset ovat muutenkin menestyksekkäämpiä ja kauniimpia HAHHAA joten tämä lienee vain kateellisen paskaa. :)

Vierailija
124/131 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on iso pillu. Eikö se yhtään ahdista? Miehenne haaveilee kireistä taskuvenuksista, mutta joutuu teidän kanssa patonkia porttikongissa heiluttelemaan.

Ja av-mammojen "malli"-kuvitelmat... kuinka monen kuvittelette mallin töillä suomessa elävän? JA kun se pituuskaan ei riitä mihinkään, painon kun pitäisi olla myös kohdallaan. Ja hirveän harvalla on. JA jos onkin, niin lärvi on kamala.

Mun iso pillu kelpaa sille yhdelle ja samalle miehelle vielä näin 17 vuoden ja kolmen lapsen jälkeenkin, mielellään porttikongissani heiluu.

Ahdistaako? :D

Vierailija
125/131 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tiedän että lapsestani tulee pitkä, en ole ajatuksella vaivannut itseäni. En ole halunnut lapselle kertoa että sinusta tulee pitkä. Kyseessä on tyttö ja varmasti tykkää kun on pituutta ( en halua kerto miten pitkää voisi tulla ;) ) Ajattelen omaa lastani ihmisenä ja pituudella ei ole merkitystä. Rakastetaan lapsia oli ne lyhyitä tai pitkiä. En halua että tytöstä tule mikään malli, vaikka siihen olisi mahdollisuuksia. Haluan että tyttö saa ihan tavallisen maalla asutun kasvatuksen ja elämän arvot :)

t.isä

ps. joku kertoi että tytöstä tulee yhtä pitkä kuin on äitinsä....äiti on 179 ja minä 181 (suvun "pätkä"). Äidin puolelta suku on myös pitkää. minun puolelta pisin on 206.

Vierailija
126/131 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä kuitenkin tuli mieleeni kaverini juuri yläasteen aloittanut poika, joka oli ekan koulupäivän jälkeen hyvin hiljaista poikaa ja sitten illalla uskalsi itkien sanoa, mikä on painanut: "Miksi mä olen niin lyhyt?"

Toki pituusspurtti on tuossa iässä vasta alkamassa mutta aika tiukka paikka oli äidin ollut poikaa lohdutella ja sanoa, ettei pojasta varmaan järin pitkää tulekaan (äiti n. 155 ja isä 170). Toki niitä geenejä hyppii sieltä sun täältä suvusta, mutta eiköhän poitsun mahdolliset "pituusgeenit" olisi jo tulleet esille?

Se nyt vaan on fakta, että nykykulttuuri ihannoi pitkiä ihmisiä.

Vierailija
127/131 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuisitteko samalla tavoin myös omalle lapsellenne, jos hän sattuisi olemaan ns. "normaalia" pienempi tai pidempi???? Uskomatonta......

Totuus nyt vain on se, että suomalaiset ovat suht pitkää kansaa ja sillä selvä. Ihan saman arvoisia ovat kaiken mittaiset ja malliset. Hohhoijjaaa...............

Vierailija
128/131 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä pitkiä naisia koskeva väittämä on perusteltaviss miten? En nyt oikein ymmärrä tätä yhteyttä pitkien säärien ja vaginan välillä.... :)

on iso pillu. Eikö se yhtään ahdista?

Vierailija
129/131 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään ei pelota.

Lapset ovat jo nyt melkein päätä pidempiä muita ikäisiään, 10v, 8v ja 5v. Ennusteet (vaikkei ne paikkaansa välttämättä pidäkään) sanovat, että 10v poika olisi aikuisena 204cm, 8v poika 206 cm ja 5v tyttö 184 cm.

En ymmärrä yhtään pelätä =)

Vierailija
130/131 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on todella erikoinen avaus, olisi kiva tietää millainen ihminen tämän on kirjoittanut ja miksi

Vierailija
131/131 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on todella erikoinen avaus, olisi kiva tietää millainen ihminen tämän on kirjoittanut ja miksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän