Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erätukun ulkoiluvaatteista

Vierailija
06.03.2010 |

Ovatko minkälaisia käytössä? Kiinnostaisi erätukun Tara kalvopukusetti. Pakettiin kuuluu aluskerrasto, hanskat ja pipo ulkoilupuvun lisäksi. Hinta 149e ei ole kovin paha

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle tilattiin erätukun toppapuku,tuli nopeesti ja oli kaikin puolin sopiva ja muutenki hyvä.Itelle yritin kans sit tilata toppa ja kevyttoppa pukua,mut kaikki mun koot olivat menneet.Kavereilla on just toppa ja kevyttoppa pukuja ja kehuttuja on.Aion heti ens syksynä tilata sieltä puvun itelleni,et kans saan.

Vierailija
2/8 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin ensin ostaa jonkun kalvopukusetin, mutta settiin kuuluva fleecepuku tms. oli niin surkean näköinen, etten viitsinyt sitä nurkkiini ottaa.

Mutta ne housut on hyvät tosiaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ärsyttävää kun ovat niin suosittuja että joka toisella vastaan tulijalla on sellainen päällään.

Vierailija
4/8 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin et tulee ihan kunnolla hiki, vai tuleeko tunkkanen olo?

Vierailija
5/8 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erätukun kamppeet on niin tiiviitä, että eivät hengitä yhtään. Lisäksi niissä on semmonen pikkvika, että eivät silti pidä vettä!

Vain kiinalaiset osaa tehdä kalvopukuja, jotka päästävät sadeveden sisään mutta ei hikeä ulos.

Vierailija
6/8 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin pari vuotta sitten ulkoilusetin: toppatakki, -housut, pipo ja rukkaset. Takista hajosi vetoketju ekan talven aikana, housut kestivät kaksi talvea.

Vierailija
7/8 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan pidä vettä!

Vierailija
8/8 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen joskus katsellut sillä silmällä ja sovittanutkin. Minulle ainakin huonon mallisia, tiukat huput tai jotenkin väärän kokoiset. Tosi kova ja kankea kangas verrattuna laatutavaraan esim. Haglöfs.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä