VAKUUTUSYHTIÖISTÄ
Aiomme vaihtaa vakuutus yhtiöä meillä on nyt tapiola mitä vakuutusyhtiöitä te muut käytätte? Suositelkaa muita yhtiöitä (OLEMME PETTYNEET TAPIOLAAN! )
Kommentit (23)
ja kyseessä täyskasko. summa oli vuodessa yht. 1860e(sis liikennevakuutus ja täyskakso) mutta pohjolasta saimme saman vakuutuksen hintaan 1380e. huomattava säästö. if on kallis. tapiolasta tarjottiin samaa vakuutusta hintaan 1490e
Meillä kotivakuutus omakotitaloon, ja piharakennuksiin sis palovakuutus. Autoon täyskasko ja liikennevak. 2 aikuisen henkivakuutukset. Yhteensä vuodessa n 1500e. Miten teillä pelkkä autovakuutus noin paljon?
Itsekin olen kilpailuttamassa vakuutuksia, mutta haluaisin sitten keskittää kaikki yhteen paikkaan eli vaihtaa kaikki vakuutukset. Moni vaan sanoo, että noita lasten vakuutuksia ei kannata vaihtaa. Meillä lapset eivät ole kummemmin sairastelleen isommalla ei ole kahteen vuotene ollut mitään, sitä ennen pari korvatulehdusta. Pienemmällä on ollut kaksi korvatulhedusta vuoden välillä.
Toisaalta olen ollut Pohjolaan ihan tyytyväinen. Jossain kohtia hieman kalliimpi kuin kilpailuttamani vakuutusyhtiö, mutta toisaalta korvaa isommista summista ja ehdot paremmat. Me ollaan saatu nopeasti korvauspäätökset ja varastetuista vanuistakin korvasi mukavasti.
vaihtaa kotivakuutusta ja lapsen vakuutusta pois Tapiolasta on: uusi lapsivakuutus (missä tahansa yhtiössä) sulkee pois kaikki ne sairaudet mitä lapsella on jo ollut. Eli ne eivät enää kuulu korvauksen piiriin. Ja kotivakuutus on pakko olla voimassa olevana jos aikoo lapsella vakuutusta pitää.
Lisäksi minusta meillä lapsivakuutuksessa on hyvät ehdot. Omavastuu on 65 e/vuosi ja kuitteja saa kerryttää. Tavallisten lääkärikäyntien kuitteja ei edes tarvitse lähettää vaan korvaus tulee tilille pelkällä nettihakemuksella.
Muissa vakuutuksissa sen sijaan olen kysynyt tarjoukset ifistä ja lähivakuutuksesta,ja lähivakuutus on paljon tapiolaa ja ifiä halvempi, niissä vakuutuksissa mitkä kilpailutin.
Tapiola on kyllä minulla toiminut hyvin, mutta ei niin hyvin, että maksaisin yhdestä vakuutuksesta 450 euroa vuodessa enemmän..
t. se joka aikaisemmin kirjoitti tapiolasta ja lähivakuutuksesta
Ei todellakaan kiinnosta siellä vakuutuksia pitää.
Tapiolan kaskosta sekä tapaturmavakuutuksista. Suositelkaa jotain muuta tilalle vai onko kaikilla muillakin Tapiola ja ovat tyytyväisiä siihen -ap
Itse olen harkinnut Lähivakuutusta. Olemme myöskin Tapiolan asiakkaita nyt. Lapsivakuutusta ja kotivakuutusta en kuitenkaan vaihda.
Tapiolan kaskosta sekä tapaturmavakuutuksista. Suositelkaa jotain muuta tilalle vai onko kaikilla muillakin Tapiola ja ovat tyytyväisiä siihen -ap
meillä ja mun kakaroilla. Joitakin rajoituksia tuli kahdelle kakaralle, mutta silti on pääasiassa hyvin kaikki toiminut. Onneksi vakuutukset otettiin, kun olivat pieniä. Myöhemmin niitä ei olisi edes saatu enää..
Henkilövakuutukset on ja pysyy siellä, ei niitä kannata mihinkään vaihtaa, eikä ole edes syytä. Kiinteistöjä ja autoja ollaan välillä kilpailutettu muuallakin ja joskus jopa vaihdettiin Turvaan. Nykyöön nekin ovat kilpailutuksen jäljiltä takaisin If:ssä. Molemmissa on korvaukset toiminut hyvin, vaikka kokemusta ei ole kuin auton tuulilasivakuutuksen korvauksista. Turvan laskutussysteemistä en tykännyt, kun tuli kaikki autojen liikennevakuutus, autojen kaskot ja kiinteistöjen vakuutus kaikki eri laskuilla, siis kolme erillistä ja ne neljä kertaa vuodessa. Tuntui kuin olisi saanut koko ajan olla maksamassa Turvan laskuja ja mukana seuraaminen oli hankalaa, koska joskus on laskutettu myös väärin niin sitäkin tarvii seurata. If:ssä meillä on kaikki samalla laskulla ja hyvin pysyy mukana menossa, vaikka lasku tuleekin 6 kertaa vuodessa. If:ssä toimii todella hyvin tuo nettisysteemi korvausasioissa, käsittelyaika on lyhyt ja rahat tulee nopeasti tilille. Joskus niistä on ollut kysyttävää ja minulle on soitettu jo seuraavana aamuna, kun illalla olen tehnyt vahinkoilmoituksen.
Vakuutuksia kyllä kannattaa kilpailuttaa. Meillä ainakin joka siirrossa on saatu 300-500 euron säästö vuodessa, kun ollaan 2-4 vuoden välein kilpailutettu.
meillä ollut vakuutukset siellä 30-vuotta.
Vaihdoin Pohjolaan enkä päivääkään ole katunut
huonompaa asiakaspalvelua en ole saanut mistään.
Fennia on ihan hyvä yhtiö, jos ei tapahdu vahinkoja. Laskuttaa osaavat asiallisesti, korvauksien kohdalla keksivät aina jonkun syyn, miksi eivät maksa. Olen myös työni kautta ollut paljon vakuutusyhtiökorvauksien kanssa tekemisissä ja Fennia ollut yksi huonommista.
Omat vakuutukset Aktiassa (ent. Veritas). Kaksi kertaa olen joutunut hakemaan korvauksia, eikä minkäänlaisia ongelmia.
Pohjantähti on tosi hyvä.
Korvaa hyvin, nopeasi, kaikki toimi tosi hyvin. Ainoastaan huonoa on tosi kallis hinta.
Hinnan tähden vaihdoimme Aktiaan. Siellä hinta-laatu suhde tosi hyvä. Samat vakuutukset kuin Pohjantähdellä on puolet halvemmat.
Upea henkilökohtainen vakuutusmies.
Hinnan takia jotkut ehdot ei ihan niin huiput kuin Pohjantähdessä, mutta näistäkin asioista vakuutusmies kertoi heti. Meille ne eivät olleet merkitseviä asioita, joten vaihdoimme vakuutuksia.
kun ei liikkennevakuutus korvannutkaan varkautta ja ilkivaltaa :)
Että sillä lailla menivät tekemään Tapiolassa...
kun ei liikkennevakuutus korvannutkaan varkautta ja ilkivaltaa :)
Että sillä lailla menivät tekemään Tapiolassa...
No ehkä se oli provo ja mä vaan liian sinisilmäinen, vaikka kyllä se ap vaikutti ihan vakuuttavasti tyhmältä.
kun ei liikkennevakuutus korvannutkaan varkautta ja ilkivaltaa :) Että sillä lailla menivät tekemään Tapiolassa...
Jos Tapiola on kieltäytynyt korvaamasta jotakin niin tuskin mikään muukaan vakuutusyhtiö olisi korvausta maksanut.