Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoikat naiset

Vierailija
05.03.2010 |

Onko muita miehiä jotka himoitsee älyttömän hoikkia naisia? Olen aivan hulluna liki 40 kiloisiin jakku/hame naisiin. Ajatuskin siitä miten kevyitä ja notkeita ne on sängyssä saa aivan sekaisin. jostain syystä mun naiset on aina olleet aika muodokkaita ja isoja. :(

M43

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jättäisin väliin. Mieluummin otan muodokkaan ja vaikka isommankin kuin luukasan. Mutta makuja on monenlaisia.

Vierailija
2/11 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikilla naisilla om aina löysä pillu, väljää pillauko himoitset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosikausiin saanut sellaista (kun en ole vieraissa käynyt) hoikkaa kevyttä mimmiä jota voisi helposti heitellä sängyssäkin miten haluaa. Valaita (+60kg)on hidasta siirrellä eri asentoihin. Kiihottaa pirusti jo kun katselee sellaisia vyötäröitä joista yltää melkein kourat ympäri. Tuo kolmosen uutisten lukija Maija Lehmusvirta on ihana. Hoikka jakkupukunainen jolla on kuitenkin rinnat. Eikä varmasti hylly pakarat kun panee takaapäin.. Pakko piakkoin saada jotain sellaista.

ap

Vierailija
4/11 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...joista yltää melkein kourat ympäri"? No: mun mies jost toissapäivänä sängyssä kokeili laittaa kouriaan mun vyötäisiltä ympäri, ja totes, että 'melkeen ylettää'. Jäiköhän sentti-puoltoista väliä.

Varattu oon. Joo, mun miehet on ollu hoikemman ystäviä. Joku sanoi että hoikilla olis löysät paikat... Se ei oo tainnu hoikkaa saada ikuna :D

Vierailija
5/11 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tuossa mieleeni että voisiko olla niin että emättimen tiukkuuteen vaikuttaa lantionseudun rasvan määrä. Että kun sitä on paljon niin se tietyissä asennoissa painaa pimppiä lyttyyn ja aiheuttaa sellaisen vaikutelman.

Muistelen että ainakin viimeisillään raskaana olevan naisen pillu voi tuntua taivaallisen tiukalta esim takaapäin kun maha painaa sopivasti naisen pyllistäessä..

ap

Vierailija
6/11 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lantiopohjaan enemmän (ihan kuten raskausaikanakin) ja alapää on kovilla eli lihakset löystyy. Toi jonkun kommentti oli vaan sitä katteellisten panettelua!

Vierailija
7/11 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

iski työpiireissä silmänsä minuun juuri hoikkuuteni takia. Pituutta 169cm ja painoa 50kg, rintoja löytyy 70C:n verran ja viimeksi juuri kehui miten ihanaa on kun nainen on notkea ja sorja :) Entinen joukkuevoimistelija kyllä olen, mutta vähemmälle on akrobatiat viimevuosina jäänyt mutta kunnosta kyllä pidän huolen. Ja tiukkuutta ei ainakaa ole moittinut, vaan kehunut hyvin treenattuja lihaksia :)

Vierailija
8/11 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa täälläkin on sohvaperunoita, jotka luulevat, että kaikki miehet kuolaavat bryllimakkaroita, joilla on tissivako näkyvissä.

Miksi muuten läskitissit pitää tuoda esiin, ja sitten valitetaan että miehet tuijottaa?

Onko ne syvään uurretut kaulukset vain niin mukavia?

iski työpiireissä silmänsä minuun juuri hoikkuuteni takia. Pituutta 169cm ja painoa 50kg, rintoja löytyy 70C:n verran ja viimeksi juuri kehui miten ihanaa on kun nainen on notkea ja sorja :) Entinen joukkuevoimistelija kyllä olen, mutta vähemmälle on akrobatiat viimevuosina jäänyt mutta kunnosta kyllä pidän huolen. Ja tiukkuutta ei ainakaa ole moittinut, vaan kehunut hyvin treenattuja lihaksia :)

Vierailija
9/11 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkumunat täällä äänessä!

Vierailija
10/11 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikilla naisilla om aina löysä pillu, väljää pillauko himoitset?

Sehän riippuu täysin sillä, millä sen pillun täyttää...

Vierailija
11/11 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotinat ei kiinnosta ei pätkän vertaa, on ihanaa kun nainen säilyy hoikkana ja nuorekkaana ja tissit terhakkaina sekä pimpsa tiukkana. Tällainen on nainen !!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän