Kuinka moni uskaltaa myöntää olevansa JUNTTI.
Kommentit (20)
kun asuin maalla, talvella minullaoli päälläni toppatakki ja kovilla pakkasilla jopa toppahousut.
kun paleltuisin muuten. Oon miettiny notta oonko mä sitten juntti.
Kuten minäkin.
Oikein superjuntti ja ylpeä siitä :) onneksi myös mieheni on!
ja samoin myös mieheni. Kummankaan ei tarvitse hävetä, kun samaa maata ollaan.
Ennenkuin aloin seurustelemaan mieheni kanssa sanoi eräs äijä, että sen juntin kanssako olet?!Mua ärsytti mieheni paljon fiksumpi kuin tuo äijä ikuna!
Mahtaisinko minä mahtua joukkoon mukaan?
mutta löysin tän palstan ja nyt tiedän että ollaan juntteja.
mies kulkee jussipaidassa ja harrastaa metsästystä! ei käydä museoissa, taidenäyttelyissä, keskustan kahviloissa...itse asiassa käydään keskustassa vain silloin kun ihan pakko, mies ei mielellään silloinkaan :) -2
silloin en ole juntti. Mut jos juntti on maalainen joka menee kauppaan virttyneissä verkkareissa, silloin olen ylpeä juntti :)
silloin en ole juntti. Mut jos juntti on maalainen joka menee kauppaan virttyneissä verkkareissa, silloin olen ylpeä juntti :)
olen! En tykkää hienostelusta ja musiikkimakukin on edelleen näin lähes 4-kymppisenä metallimusiikki. Keikoilla käyn, muuta kulttuuria en harrasta.
Olen merkonomi ja joskus lähäri, vaikka älliä olisi riittänyt vaikka mihin tutkintoon, mutta opiskelu ei kiinnosta. Muutenkin pidän enemmän duunarimeiningistä.
En pidä viineistä, juon kaljaa ennemmin. Lähivaari on mieluisempi paikka kuin hieno ravintola.
Ai ja mäkin istun taksissa aina etupenkillä :)
ja saavat yhdessä lisää itsetuntoa.
Itse en ole juntti.
Pihalla tramppa. Meillä on koira ja 2 autoa. Mökillä pojalla on mönkkäri. Muistaakseni omakotitalokin on junttia ja minä juntti asun omakotitalossa ja vielä kehyskunnassa. Junttiudestani kertoo myös se että käyn jumbossa ostoksilla. Siinä nyt muutama esimerkki :)
-pintaliitoelämä ei kiinnosta
-kaivan nenääni
-kasvatan itse omat perunani
-menen lähikauppaan usein kotihousut jalassa
-omistan kahdet kumisaappaat
-teen ristikoita
-lapseni saa kesällä ihkaomat Crocsit
-en pidä pukupellejä itseäni parempina ihmisinä
-kaivan nenääni
-kasvatan itse omat perunani
-menen lähikauppaan usein kotihousut jalassa
-omistan kumisaappaat-en pidä pukupellejä itseäni parempina ihmisinä
olen mäkin juntti mutta kai junttikin voi lukea ihgu kirjoja ja inhota seiskaa ja alibia?
kun paleltuisin muuten. Oon miettiny notta oonko mä sitten juntti.