Ex-mieheni äiti on ostanut vauvalleni lahjoja..
Siskoni seurustelee ex-mieheni veljen kanssa ja ilmoitti että heidän äitinsä on ostanut vauvalleni lahjoja.
Toisaalta todella ihanaa että muistaa tuolleen mutta nykyinen mieheni on niin mustasukkaista sorttia etten tiedä miten asiaan suhtautuu. Onko mielestänne outoa ja mitä tekisin?
Kerronko miehelleni suoraan että keneltä tulevat lahjat ovat ja saan ehkä mykkäkoulun aikaiseksi vai keksisinkö pienen valheen?
Kommentit (26)
täällä haukutaan anoppeja, kerrankin jonkun ex-anoppi on aivan ihana ihminen ja ostaa vauvalle lahjoja! Onhan se tietysti vähän erikoista, kun ollaan totuttu siihen että anopit käyttäytyy yleensä kaikkea muuta kuin ystävällisesti ex-vaiheeseen siirryttäessä. En ihan ymmärrä mistä nykyinen miehesi voisi tässä vetää herneet nenään, vaimo on niin mukava ihminen että ex-anoppikin tykkää? Fiksuinta oli kertoa heti suoraan asiasta miehelle, pääsee helpoimmalla!
Varsinkin, kun siskosi seurustelee exäsi veljen kanssa.
Miehesi puolestaan kuulostaa pelottavalta.
Mieheni sitten soittikin minulle ja sanoi jos exälläni on osuutta asiaan niin syöttää vaatteet hänelle.. että kyllä jotain on hampaan kolossa miehelläni.
Itse en siis exäni kanssa ole missään tekemisissä ja ihan varmasti tiedän ettei hänellä ole osuutta tai arpaa tähän mitenkään.
Entinen anoppini haluaa vain onnitella lahjalla kun siskoni on varmasti hehkuttanut tätiyttään kaikille.
Valitettavasti miehiä on joka lähtöön ja löytyy niistä myös näitä negatiivisia piirteitä :/ -AP
Valitettavasti miehiä on joka lähtöön ja löytyy niistä myös näitä negatiivisia piirteitä :/
ja onneksi miehen saa ihan itse valita. =)
parikin naista, joilla säilyneet hyvät ja lämpimät välit anoppiin sen jälkeen kun suhde anopin poikaan loppunut.
Ap, miehesi on minun mielestäni yksinkretaisesti lapsellinen tai hyvin epävarma tai molempia. Luulen, että pahin mitä voit tehdä on myötäillä hänen harhojaan. Ota suoraan ja ilolla vastaan ex-anopin muistamiset, kyllä miehesikin siitä tokeentuu kun näkee että ne eivät uhkaa häntä mitenkään.