Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua Facebookissa kaveriksini kun niitä jotka oikeasti ovat kavereita.

Vierailija
16.01.2009 |

Se että on joskus ala-asteella ollut rinnakkaisluokalla ei musta riitä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinun pitää olla se aktiivinen osapuoli. Ainakin yksi minun FB-kaveri väitti näin.

Vierailija
22/28 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen rajannut niin, että vain kaverit näkevät kuvat. Ei kaverin kaverit. Joten jos joku kommentoi kuvaani, sitä ei kuitenkaan näe sen kommentoijan kaverit.

Mä en siis tunne koko "Timoa", mutta AINA olen päässyt katselemaan koko albumia, olen nähnyt vaikka ties mitä mun mielestä aika henkilökohtaisiakin kuvia just ton kommentoinnin kautta.

Juuri katsoin yhdet lomakuvat tuolla tekniikalla enkä tod ole jakelulistalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen rajannut niin että kuvani näkevät "only friends". Olen olettanut että myös toimii näin, ettei kuvia tosiaan pääse katsomaan kavereiden kaverit.

Vierailija
24/28 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lisäksi olen muokannut kuvieni kommentointia niin, että jos joku kommentoi, niin siitä ei tule ulkopuolisten news feediin mainintaa.

Noin 20-30 henkilö sitten näkee koko profiilini.

Vierailija
25/28 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä sitten edes katsoit kuvat, kyylä??????

Vierailija
26/28 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka jatkuvasta "ohita"-pyynnöstäni huolimatta lisäsi minut uudelleen ja uudelleen ja uudelleen kaveriksi. Nyt olen jättänyt sen pyynnön roikkumaan sinne eli en ole vastannut juuta en jaata. Sille tyypille näkyy nyt siellä siis vaan että kaveripyyntö odottaa, tai jotain semmosta.

Mäkään en todellakaan halua mitään kumminkaimoja itelleni kaveriksi. Profiilin olen tehnyt siksi että oikeat ystävät ja läheiset näkee mitä kuuluu ilman että tarvii koko ajan olla oikeasti yhteydessä. Ystäviä on ympäri Suomea ja muutama maailmallakin. Fb on hyvä keino pitää ihmisiä ajantasalla ja jakaa vähän kuviakin... En kestä niitä jotka keräilee kavereita!

Vierailija
27/28 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toki yrittänyt katsoa, että miten se tehdään, mutta en ole löytänyt mitään sellaista kohtaa, josta ko. asian voisi tehdä.

Vierailija
28/28 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä sitten edes katsoit kuvat, kyylä??????

Ihan piruuttani että sinä saisit verenpainetta.

Kaverin perheen kuvia, ja olivat kaverin miehen profiilissa. Mies ei ole kaverini koska emme juurikaan ole tekemisissä keskenämme. En näe tuossa mitään erikoista, niitähän voi katsoa kuka tahansa kun ne kerran on nettiin laittanut. Tämä jostain syystä ärsyttää mammoja ihan suunnattomasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan