Hyvät ihmiset, kun varaatte ajan jonnekin, niin
ettekö ymmärrä, että teidän pitäisi olla silloin myös paikalla?
Ette voi odottaa, että kaikki teidän jälkeenne tulevat asiakkaat hyväksyvät sen, että heidän aikansa siirtyy myöhäisemmäksi teidän myöhästymisen takia.
Kunnioitusta yrittäjää ja ennen kaikkea muita asiakkaita kohtaan, kiitos!
Kommentit (4)
eli jos joku varaa 45 min ajan ja tulee 20 min myöhässä, saa hän 25 min ajan palvelua mutta maksaa 45 minuutista.
Turha rutista!
Ja jos jostain syystä myöhästyn niin lyhyempi aika ja maksu siitä ajasta mikä alun alkaen on sovittu eli myös se että yrittäjä odottaa niin maksan.
Jos kyseessä kampaaja niin vähän vaikeaa tuo koska on myös kampaajalle tärkeää että lopputulos miellyttää asiakasta.
Eli 15min työstä 15min taksa, 30min työstä 30min taksa jne. Silloin voisit laskuttaa odotusajastakin.
Ai niin mut nykyisellä systeemillä voit buukata päivät ylitäyteen ilman taukoja, hutaiset sitten hommasi mahdollisimman nopeasti...
mutta mitäpä sitten teet vaikka tilanteessa, jossa olet autolla jumissa onnettomuuden suljettua tien? Itselleni kävi tällainen tapaus kun olin kampaajalle menossa. No, soitin tietenkin asiasta, mutta eipä mulla mitään todistusaineistoa ollut esittää.. joskus niitä odottamattomiakin esteitä vain tulee.