Auttakaa ennen kuin pää sekoaa!! :(
Huomaako rikki menneen kortsun?? Muksu on saanu alkunsa siihen aikoihin kun olin vieraan kanssa. En muista ainakaan että olis mennyt ja mieheltä ei edes tullut mutta saanu päänsekaisin kaikista "tippa riittää" raskauksista...
Suurempi mahdollisuus minun järjen mukaaan on se että mieheni, kunnon lastin laittaneena on isä..
Ultran mukaan raskaus lauantai on eka raskauspäivä, ja rakenneultrassa sanottiin että samoissa viikoissa mennään! Pettäminen sattui lauantai sunnuntai välisenä yönä....
Hedelmöityshän kestää n. vuorokauden..
Kommentit (75)
Ja mikäköhän sen vieraan miehen osuus on tähän asiaan? Eikö sitä yhtään kiinnosta selvittää asiaa vai työntääkö vaan päätä pensaaseen ja elää omassa haavemaailmassaan, jossa mitään pahaa ei ole sattunut.
Mitä kertomiseen tulee, niin olet auttamatta liian myöhässä. Olet antanut miehesi innostua ja olla onnellinen siitä, että Hänestä tulee isä. Oletettavasti kaikki sukulaiset ja ystävät ovat jo tietoisia raskaudesta, jos rakenneultrassakin on käyty.
Olisit kertonut heti. Nyt saat miehen vihat niskaan ja sukulaisista ja ystävistä osa kääntänee sinulle selkänsä ja asettuu miehesi tukijoukkoihin.
Silti sanoisin, että isyystestiin vaan.
et ei voi olla mitään mahkuja!! Niin oon myöhässä ollaan!!!
oli miehensä "Jussin" kanssa katkolla, nai toisen "Antin" kanssa (ja ilmeisesti "Jussinkin" kanssa samana viikonloppuna), alkoi odottaa kaksosia ja kaikki kolme pitivät tätä "Anttia" isänä, asuivatkin raskausaikana yhdessä (siis äiti ja "Antti"). Nooh, isyystestissä sitten valkeni, että "Jussi" olikin isä. Että sulla on sitte 50-50 mahdollisuus.. Mun neuvo on, että oo rehellinen..
ja muute, tarkistin.. ei samaa kortsua kahtee kertaa.. eli nussittii kerran ja suihin otin!!
siis mahdollisuus on olematon, mutta kuitenkin olemassa. Ja kovasti se nyt mieltäsi kaihertaa... Jos asian jätät tähän, niin se vainoaa sinua koko lopun elämääsi....
hedelmöittymispäivä oli keskiviikko, vaikka mieheni ei ole viikolla kotona enkä todellakaan ole käynyt vieraissa. Pyhä henki sitten kai minut hedelmöitti.
Eli voi olla tai sitten ei.
hedelmöittymispäivä oli keskiviikko, vaikka mieheni ei ole viikolla kotona enkä todellakaan ole käynyt vieraissa. Pyhä henki sitten kai minut hedelmöitti.
Eli voi olla tai sitten ei.
Siittiöt voivat odotella sisälläsi vaikka viikon että munasolu irtoaisi ja olisi täten valmis hedelmöitymään. Eli riittää, että miehesi oli kotona edellisellä viikolla.
eli oot yrittäny miehes kanssa lasta,kun ei teillä kerta ollu mitään ehkäsyä,mut kuitenkin käyt välillä vieraissa?voisko olla parempaa rangaistusta tollasille pettäjille!kiva jos sais viel jonkun taudinkin päälle :D
hedelmöittymispäivä oli keskiviikko, vaikka mieheni ei ole viikolla kotona enkä todellakaan ole käynyt vieraissa. Pyhä henki sitten kai minut hedelmöitti. Eli voi olla tai sitten ei.
onko näin pösilöitä olemassa????
olet täysi pösikkö etten paremmin sano.
aikamoiset elkeet sulla!
huhu
sairas akka
et mitenkään!
parempi tehdä päätös keskeytys tai rehellinen olet omalle miehellesi, kyllä lapsesta näkee kumpaan isään on tullut, selitäpä sitten...ja elä sen paskan tunteen kanssa KOKO RASKAS RASKAUSAIKA=(
entäs kun pikku määrä siittiöitä ei pitkälle potki vaan ne tarttee joukko voimaa voidakseen hedelmöittyä!
wikipediassa sanottiin että touhutippa ei sisällä siittiöitä ja jos edellisestä yhdynnästä on ihan hetki niin sitte on saattanu jäädä, mikä tarkottaa ettei oo käyny kusella tai pesulla..!!!!
Ja ne touhutippa raskaudet on alkanu siitä ettei mies oo vetäny ajoissa pois..!
ja elät elämääsi sillä tavoin eteenpäin. Todennäköisesti se on myös totuus. Ja vaikka ei olisikaan, mihin on hyvin hyvin pieni mahdollisuus, asia tuskin valkenee kenellekään ikinä.
Ulkonäöstä varsinkaan. Katsopa vain joidenkin perheiden lapsia, voivat olla aivan eri puusta vaikka olisikin samat vanhemmat. Esimerkiksi itselläni 4 lasta, eka ja kolmas ovat tummaveriköitä, niin hiuksilta kuin iholtaan, nenätkin on suoria. Toka ja neljäs ovat vaaleita, perunanenäisiä. Ja ihan 100% varmasti ovat molemmat mieheni lapsia.
Samoin minä olen kuullut ehkä noin sata kertaa, kuinka en muistuta lainkaan siskoani, ja (ainakin äidin mukaan) meillä on samat vanhemmat :)