Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huoh. Onko muiden n. 9v TYTÖT samanlaisia? Ov

Vierailija
04.03.2010 |

Onko tämä nyt esimurkkuikää vai miksi meidän ennen niiiiin aurinkoinen neitokainen tiuskii nyt kaikille ym. Ovet paukkuu monta kertaa päivässä, äiti on tyhmä, isi on tyhmä, siskot on tyhmiä jne. Ja MITÄÄN EI voi tehdä ilman karmeeta mekkalaa, esim. omaan huoneen siivous tuntuu olevan ylivoimaista, vaikka muuten onkin suht siisti tyttö. Samoin vaatteita EI voi itse viedä pyykkikoppaan, ne pitää jättää levälleen ties minne. Tyttö on siis just täyttänyt 9v.

Ja melkein 6v neiti uhmaa muuten vaan ja neidit tappelevat ties kuinka monta kertaa päivässä ties mistä ja taas ovet paukkuu.

Ja 3v neitikin uhmaa ja kiukkuaa.

Huokaus. Jos tuo käytös on jo noin pienellä tollasta, niin kauhualla odotan sitä oikeaa murkkuikää.

Ja itse elen myöskin räiskyvä luonne (varsinkin nyt, kun olen viimeisilläni raskaana, tuntuu, että pinna palaa toooodella herkästi) eli saan hädin tuskin pidettyä itseni kurissa etten ala huutaman tuolle kiukkupussille takaisin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut olet saanut molemmat jutut samaan pakettiin.

Esimurkkuikäähän tuo on, koita pitää puhevälit ja rakkaus mukana , vaatimuksia ei tule tietenkään karsia vaan lisätä.

Tempperamenttiä ei voi muuttaa mutta toisten kunnioittamista voi toki opettaa.

Vierailija
2/2 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut olet saanut molemmat jutut samaan pakettiin. Esimurkkuikäähän tuo on, koita pitää puhevälit ja rakkaus mukana , vaatimuksia ei tule tietenkään karsia vaan lisätä. Tempperamenttiä ei voi muuttaa mutta toisten kunnioittamista voi toki opettaa.

Ihmettelen vaan, että tytöllä ei ollut 2-3 vuotiaana mitenkään ihmeen paha uhma tai siis hän ei esim. heittäytynyt lattialla makamaan ja potkimaan ja kiljumaan, kun ei saanut jotain/joku ei onnistunut. Tuota harrastaa tuo meidän kuopus ja keskimmäinenkin harrasti taaperona. Esikoinen oli pienempänä erittäin tasainen luonne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla