Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtuu, jos en maksa yhtiövastikkeita, kun

Vierailija
04.03.2010 |

en ole saanut maksulappujakaan?

Viimeksi jo piti alkaa maksamaan joskus huhtikuussa, soitin isännöitsijälle kesäkuussa, että ei ole kyllä mitään maksulappuja tullut ja olisi pitänyt jo pari kuukautta maksaa...

"Ai niin se on unohtunut"

Nyt on taas sama juttu. Maksulappuja ei näy ei kuulu.

Minä en enää viitsi isännöitsijälle soitella, kun ei muutenkaan hommiaan hoida. En sitten vain maksa niitä vastikkeita. Eivät voi ainakaan myöhästymislappuja lähettää, koska ei ole alunperinkään mitään laskuja tullut.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse tulet siitä vain kärsimään, sillä vastikkeet on maksettava. Kenen luulet maksavat yhtiön kulut jos osakkeen omistajat käyttäytyvät kuin kakarat ja jättävät asiat rempalleen?

Miksi et ota asiaa puheeksi hallituksen kanssa? Isännöitsijä vaihtoon jos ei osaa hommiaan hoitaa.

Vierailija
2/10 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheasti kiinnosta enää kuule, kun isännöitsijä ei hoida hommiaan, ja huoltofirmaan kun soittaa, niin saa soittaa 3 kertaa samasta asiasta ja siltikään mitään ei tapahdu. Lopuksi saa soittaa isännöitsijälle taas, jonka jälkeen EHKÄ saattaa jopa huoltomies tulla homman tekemään jos viitsii.

Ei meilläkään töissä asiakkaat joudu hoitamaan minun hommiani!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitat itsesi liriin?

Vierailija
4/10 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat viestiksi osoittees ja nimen sekä maksukuukauden..

Vierailija
5/10 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksettu on sitten.

Kyllä vaan silti jaksaa ärsyttää, kun isännöitsijä tässä taannoin soitti eräästä ongelmasta, ja soiteltiin siinä päivän mittaan kolmeen kertaan. Lupasin olla kotona klo 15 ja hän lupasi tulla sen jälkeen käymään. Minä täällä sitten tyhjänpanttina odottelin ja odottelin. Kas kun ei ole sitä hetkeä vieläkään tullut, mitään ei ilmoittanut ja tästä on aikaa varmaan jo pari viikkoa. Noh, pitäkööt ongelmansa.

Vierailija
6/10 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksettu on sitten. Kyllä vaan silti jaksaa ärsyttää, kun isännöitsijä tässä taannoin soitti eräästä ongelmasta, ja soiteltiin siinä päivän mittaan kolmeen kertaan. Lupasin olla kotona klo 15 ja hän lupasi tulla sen jälkeen käymään. Minä täällä sitten tyhjänpanttina odottelin ja odottelin. Kas kun ei ole sitä hetkeä vieläkään tullut, mitään ei ilmoittanut ja tästä on aikaa varmaan jo pari viikkoa. Noh, pitäkööt ongelmansa.

seuraavassa taloyhtiönkokouksessa puheenvuoro varattuna.

Vierailija
7/10 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taloyhtiön hallitukseen ja valita isännöitsujästä ja ym mikä ei toimi. eihän olemattomista palveluista voi maksaa

Vierailija
8/10 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eletään 2000-lukua, miksi et tee pankissa suoraveloitussopimusta että vastike menee suoraan tililta?

Vierailija
9/10 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun omistus osakkeessa asuimme.

Taloyhtiön kokouksessa päätettiin vastikkeiden määrä ja ítse kukin sitten laittoi summan tulemaan.

Vierailija
10/10 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modernissa yhteiskunnassa isännöitsijätoimisto itse hoitaa suoraveloituksen osakkeenomistajan tililtä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän