Juttelin eraan aidin kanssa puistossa; han sanoi etta pojat ovat kuin koiria!
Mina siis upouuden poikavauvan aitina jain vahan suu auki kun tuo aiti kertoi millaisia pojat ovat (hanella on 9v tytto ja 3v poika). Poikia taytyy vain kuulema ruokkia, ulkoiluttaa ja antaa muutama hali niin ovat tyytyvaisia, ovat kuulema vahan kuin koiria.
Kommentit (9)
Mina siis upouuden poikavauvan aitina jain vahan suu auki kun tuo aiti kertoi millaisia pojat ovat (hanella on 9v tytto ja 3v poika). Poikia taytyy vain kuulema ruokkia, ulkoiluttaa ja antaa muutama hali niin ovat tyytyvaisia, ovat kuulema vahan kuin koiria.
Pojat on aika paljon mutkattomampia kuin tytöt. Jos katsoo esim. kaverin tytön kaveriongelmia, ja sitä pikkutyttöjen suutahtelua ja nyrpistelyä ja valtapelejä, niin kyllä ne on täysin tuntemattomia meillä kolmen pojan kanssa. Ne tosiaan on aika tyytyväisiä heppuja kunhan saavat tarpeeksi ruokaa, riehuntaa ja rakkautta : )
Onnittelut pienestä pojastasi! Pojat on ihania. Ja miehet kanssa. Ja tietysti tytötkin.
Meillä kissa ja tyttö aina arpovat ulosmenoa ovensuussa.
Meillä kissa ja tyttö aina arpovat ulosmenoa ovensuussa.
Ja poika on just kuten ap:n viestissä: ruokaa, ulkoilua ja paijausta ilman kiemuroita, niin hyvin menee :)
Pojat ovat helppoja tapauksia. ruokaa, riehuntaa ja pari halia niin tosiaan meidän poika ainakin on tyytyväinen
t. pojan äiti ;)
Itse inhoan vain tuota yleistystä pojat ovat tietynlaisia ja tytöt tietynlaisia. Mitä suuremman joukon lapsia ottaa, niin sukupuolista saa keskiarvon mukaan laskemalla tuon sukupuolisen stereotypian. Mutta se ei aina ole totuus yksilöllä tuosta joukosta.
Itse tekisi mieli huutaa että lapset ovat yksilöitä!
Onkohan moni teistä poikien äideistä ihan pihalla mitä poikien elämässä tapahtuu? Tiedättekö mitään kaverikuvioista ja kuinka sieltä tiputetaan pois ja kuka määrää? Luuletteko etteivät pojat tunne pahaa mieltä ja pohdi asioita pienessä mielessään?
Kun äideillä tuo käsitys pojista, niin ei ihme että sanotaan että suomalainen mies ei osaa puhua ja patoavat kaiken sisälleen. Olisiko pikemminkin niin että äidit suhtautuvat poikiin eri lailla kuin tyttöihin? Eli kysessä ei olisikaan lapsen ominaisuus vaan aikuisen?
totta kai lapset ovat yksilöitä. Mutta on niitä sukupuolierojakin, ei 100% paikkansapitäviä, mutta yleistettävissä olevia. Ja hauskahan niitä on etsiä ja lyödä leikkiä.
Itse inhoan vain tuota yleistystä pojat ovat tietynlaisia ja tytöt tietynlaisia. Mitä suuremman joukon lapsia ottaa, niin sukupuolista saa keskiarvon mukaan laskemalla tuon sukupuolisen stereotypian. Mutta se ei aina ole totuus yksilöllä tuosta joukosta.
Itse tekisi mieli huutaa että lapset ovat yksilöitä!
Onkohan moni teistä poikien äideistä ihan pihalla mitä poikien elämässä tapahtuu? Tiedättekö mitään kaverikuvioista ja kuinka sieltä tiputetaan pois ja kuka määrää? Luuletteko etteivät pojat tunne pahaa mieltä ja pohdi asioita pienessä mielessään?
Kun äideillä tuo käsitys pojista, niin ei ihme että sanotaan että suomalainen mies ei osaa puhua ja patoavat kaiken sisälleen. Olisiko pikemminkin niin että äidit suhtautuvat poikiin eri lailla kuin tyttöihin? Eli kysessä ei olisikaan lapsen ominaisuus vaan aikuisen?
Itse inhoan vain tuota yleistystä pojat ovat tietynlaisia ja tytöt tietynlaisia. Mitä suuremman joukon lapsia ottaa, niin sukupuolista saa keskiarvon mukaan laskemalla tuon sukupuolisen stereotypian. Mutta se ei aina ole totuus yksilöllä tuosta joukosta. Itse tekisi mieli huutaa että lapset ovat yksilöitä! Onkohan moni teistä poikien äideistä ihan pihalla mitä poikien elämässä tapahtuu? Tiedättekö mitään kaverikuvioista ja kuinka sieltä tiputetaan pois ja kuka määrää? Luuletteko etteivät pojat tunne pahaa mieltä ja pohdi asioita pienessä mielessään? Kun äideillä tuo käsitys pojista, niin ei ihme että sanotaan että suomalainen mies ei osaa puhua ja patoavat kaiken sisälleen. Olisiko pikemminkin niin että äidit suhtautuvat poikiin eri lailla kuin tyttöihin? Eli kysessä ei olisikaan lapsen ominaisuus vaan aikuisen?
tämä koiravertaus oli huumoria. ei sitä pidä niin vakavissaan ottaa.
Siulla on tietty vielä se ihana vauvakäärö siellä vaunuissa, etkä osaa kuvitella, että muutaman vuoden päästä voi olla ihan rentouttavaa verrata vesseliä terrieriin, kun hää on parissa päivässä pistänyt uudet reimatecit riekaleiksi ;)
etta tytot ovat kuin vinkuvia pikkupossuja! Aina vaatimassa eika mikaan riita :(