Te, jotka olette menneet toisen kerran naimisiin
Kommentit (8)
Eka avioliitto hoidettiin maistraatissa ruokiksella. Sen kestokin oli ihan vastaava.
Toisella kerralla kirkkohäät koko sotisopan kanssa. Ja aviossa olaan edelleen.
Jotain perinteisiä hääelementtejä oli kuten puheita ja hääkakun leikkaus syömisen yhteydessä, sitten myöhemmin illalla myös häävalssi yökerhossa. Nämä toteutettiin, koska mies oli ekaa kertaa asialla ja halusi edes vähän perussettiä mukaan :)
Laivahäät valittiin, koska olimme tavanneet samaisella laivalla ja päivälleen 4 vuotta aiemmin. Erittäin junttia joo, mutta kivaa oli kuitenkin kaikilla :)
Mulle häät oli toiset, miehelle ensimmäiset. Häät oli meideän näköiset, en osaa sanoa, että miten paljon erosivat ns. tavallisista häistä. Ei ollut valkoista mekkoa, eikä huntua vaan kukkia hiuksissa, ei ollut mitään leikkejä vaan paljon musiikkia (meidän häitä varten oli koottu mieskvartetti) ja ennenkaikkea meidän tyyliin sopien hirmuisesti hyvää ruokaa ja varmaan 7 sorttia täytekakkua.
Mun ja miehen mielestä meidän elämämme hienoin päivä.
100 vierasta kermakakku häät kirkkomenoineen ym.
Ei yhtään mun juttu, en siis maitenkään erityisesti nauttinut päivästä. Olin liian nuori ja häät oli sellaiset koska "niin kuuluu olla".
Tokat häät oli myös miehen tokat ja hänellä sama juttu. Ekat olleet isot kirkkohäät morsiammen tahdosta.
Onneksi meillä yhteinen maku ja niimpä häämme oli intiimi tapahtuma pienellä lähiporukalla. Vain omat vanhemmat mukana sukulaisista muuten parhaat ystävät.
Pappi vihki merenrannalla ja sitten juhlintaa rentoon tyylii. Oli ihan meidän näköiset häät ja vieraatkin kiittelivät ja kehuivat tilaisuutta.
Aivan ihana päivä ja yö
Meillä oli tosiaan oikein suuret kirkkohäät ja mulla oli huntukin. Haluttiin molemmat sellainen omannäköinen suuri hääjuhla kerran elämässä.
olivat sellaiset pienet, rennot ja mukavat;)
Vihkiminen kirkossa, paikalla vanhempamme ja lapsemme. Siitä sitten kakkukahveille kotiimme. Illalla sitten vietimme mukavat juhlat parinkymmenen lähimmän ystävämme kanssa... ruokaa, juomaa, musiikkia ja tanssia;) Ja kivaa oli
Ensimmäiset häät eivät olleet kirkossa, mutta isommat muuten. Tällä toisella kertaa pidettiin vihkimisen jälkeen parin tunnin samppanjavastaanotto ihan lähimmille sukulaisille ja ystäville. Lähdettiin suoraan sieltä lentokentälle ja hääyö ulkomailla. Kakkoshäät olivat lämpimämmät ja samalla tyylikkäämmät.
Olisi ollut aika naurettavaa pitää jotkut suuret kirkkohäät...