Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa mammat, BEIGE bilevaate..??

Vierailija
04.03.2010 |

Hieman juhlavammat bileet, ei kuitenkaan iltapukukokkareet tms. Miun rock-henkisessä maailmassa sanat "beige" ja "bilevaate" eivät kuulu samaan lauseeseen :D mutta nyt on tiedossa vähän toisen tyyppiset juhlat ja pukukoodi esitti beigeä mustaan yhdistettynä. MITÄ ja minkätyyppistä se voisi olla, minulle kun tulee mieleen vain unikko-verhot :S Tänks ;))

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskoksia, erikoisia muotoja ja leikkauksia. Futuristista. Esim. beige satiininen toppi ja mustat tiukat housut. Tai haaremihousut (tiedän, av-mammat repeilee tälle)

Tässä kannessa vähän osviittaa.

http://www.olivialehti.fi/Lehti/UusinOlivia/tabid/87/Default.aspx

Vierailija
2/5 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin just ihana beige (juhlava toppi), musta villatakki, mustat suorat housut ja näyttävä kultainen kaulakoru.

Vierailija
4/5 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisinko vielä vaivata sen verran, että käykö muut kuin mustat TIUKAT housut, esim käykö mustat suoralahkeiset housut korkkareiden kanssa? vai onko totaalisen out?? Argh pitäisi ehkä ihan yleissivistyksen vuoksi käydä jossain normi-ihmisten paikoissa.. oon niin pihalla!!!

ap

Vierailija
5/5 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vaan vähän sellainen tyylisuunta, että yläosa on "muhkea" ja alaosa "tiukka". Tai sitten toisin päin.

2

saisinko vielä vaivata sen verran, että käykö muut kuin mustat TIUKAT housut, esim käykö mustat suoralahkeiset housut korkkareiden kanssa? vai onko totaalisen out?? Argh pitäisi ehkä ihan yleissivistyksen vuoksi käydä jossain normi-ihmisten paikoissa.. oon niin pihalla!!! ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän