Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko huono äiti

Vierailija
04.03.2010 |

kun en jaksa leikkiä 4 vuotiaani kanssa. On ollut tänään tarhassa ja minä töissä.

Olen yksinhuoltaja. Isä haki tänään joten oli puoli päivää hoidossa ja isänsä luona niin kauan kun hain hänet. Itse olen ihan poikki töistä. Kävin suihkussa ja lapsi katseli sillä aikaa lasten ohjelmia. Sitten oli pakko imuroida ja tehdä ruokaa. Ruoan valmistuessa tehtiin lapsille tarkoitettuja tehtäviä joita tykkää tehdä. (vihkonen) Sitten syötiin ja mentiin makoileen kun oli niin väsyny. Luettiin yksi kirja ja pikkunen nukahti.

No niin ja nyt mulla on ilta aikaa itselle. PIkkunen narisi ennen nukkumista ja kysyi miksi en leiki hänen kanssa ja että on tylsää. Isä leikkii kyllä aina kun näkevät. Muutama tunti pari kertaa viikossa. Siitä mainitsi myös ruoan jälkeen. Nyt on vähän paska olo siitä kuin kun en leiki tarpeeksi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet ruokaa ja imuroit, pyörität arkea yksin. Käyt töissä. Jaksat ihan riittävästi, älä ole liian ankara itellesi. Vaatimukset itseäsi kohtaan tulee oppia mitoittamaan suhteelisuudentajua käyttäen..

t toinen töissä käyvä yh

Vierailija
2/5 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nukkunut tarhassa ollenkaan kun isänsä haki ennen päiväunia. Heräsi aamulla vähän ennen kuutta ja vein 6.30 tarhaan ja itse töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsellahan on ollut koko pv leikkikavereita hoidossa.

Vierailija
4/5 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/5 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän luit kirjaa ja juttelit ja vaikka mitä! Ei sen enempään tarvitse kenenkään pystyä. Olet vain läsnä ja kuuntelet, jos on asiaa.

Lapsille muuten tekee tutkimustenkin mukaan erinomaisen hyvää tylsistyä välillä. Se kasvattaa kestämään sitä tylsää arkea aikuisena ja samalla auttaa lasta käyttämään omaa mielikuvitustaan ja keksimään omia viihdykkeitä. Siksi on tärkeää, ettei vanhempi ole viihdytysautomaatti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi