Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua seksiä raskauden aikana..

Vierailija
04.03.2010 |

olen nyt rv:llä 27 ja ilman seksiä on menty.

Ei voisi vähempää kiinnostaa, mikä mussa on vikana?

En kertakaikkiaan pysty. Rinnat ovat niin piukeet ja arat myös ettei ees paita tunnu hyvältä päällä.

Esikoisen aikana ei ollut mitään ongelmaa, mutta nyt..

Onko teillä mitään vinkkiä/keinoa tähän? Kokemuksia?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi ekaa raskautta meni niin, että seksikin pysyi mukana kuvioissa ja oli hyvää. Nyt tässä kolmannessa olen lähes haluton. Sitten joskus harvoin kun siihen seksiin ryhdyn, niin se on tosi vaivaloista ja epämielyttävää. Tosi uusi tunne minulle, olen todella seksuaalinen nainen ja normaalisti haluan seksiä enenmmän kuin mieheni. Nyt se ei kiinnosta yhtään ja se on vielä lisäksi väkinäistä ja epämiellyttävää... :(

Vierailija
2/18 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein löydy asentoa, kolottaa ja juilii. Ja ennen raskautta seksiä oli noin joka toinen pv ja olin oikea seksiaddikti useimmiten...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä esikoinen oli tyttö ja nyt tulossa poika.

Olen epätoivoissani miettinyt, että voiko syynä olla jopa tulokkaan sukupuoli :/

AP

Vierailija
4/18 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin täähän olisikin hirveen helppoa, enkä täällä huutelisi asiasta, jos olisin tilanteeseen "salaa" tyytyväinen (siis ettei mies muutenkaan innostaisi).

Mutta kun nyt ei ole kyse siitä, että mies ottaisi päähän tms. Hän on ihana ja oikeasti itkettää ajatellakin, mitä hän joutuu tässä mennä läpi kun haluaisi helliä mua :(

Olen väkisin yrittänyt, mutta eihän siitä mitään tule. Olen niin tunneihminen noissa asioissa, että minusta paistaa kauas, jos en oikeasti halua ja sehän vaikuttaa heti toiseenkin.

Koitan olla positiivinen ja ajatella, että kyllä se tästä ja pianhan tämä raskaus on ohi ja sitten taas ollaan kuin ennenkin, mutta täytyy ihan rehellisesti tunnustaa, että ihan kauhistuttaa ajatus: mitäs jos ei palaudukaan!?

Vierailija
5/18 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on poikia kaikki, myös vatsassa, joten ei se taida sukupuoleen liittyä. Itse olen miettinyt, että liittyisikö siihen kun raskauksia on enemmän, niin paikat herkemmin kipeitä.

Vierailija
6/18 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus+imetys ilman mitään seksuaalista kontaktia, halausta tai suukkoa.

Ensimmäinen tauko 14 kk, toinen 15 kk, kolmannen lapsen kohdalla erosin, kun taukoa oli kestänyt siihen mennessä 16kk.

Joo, ja tosiaan, tiedän aika tarkasti nuo ajat. Ne olivat nimittäin tarkalleen raskaustestistä imetyksen lopettamiseen.

Vierailija
7/18 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama ajatus kuin sinulla ap. että kyllä se sitten taas normalisoituu kun vauva on synytnyt! Toivon ainakin todella. Meilläkin mies hyvä rakastaja ja ihana, mitään vikaa hänessä ei todellakaan ole. Sääliksi käy toista.

Vierailija
8/18 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos et edes tajua ottaa mieheltäsi suihin, voit olla melkoisen varma, että vieraisiin menee.

Vierailija
9/18 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua kyllä haluttaisi ja harmittaa kun tiedän että minun halut loppuvat imetysaikana, joten hiljaisempaa kautta riittää vielä pitkään.

Vierailija
10/18 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertakaikkiaan ei tehny mieli, ei yhtään. Ja vaikka yritti, tuntu tosi epämiellyttävältä ja aina johonki paikkaan sattu. Tätä kesti koko raskauden. Mutta kyllä se siitä normaaliks palautu n. 2kk synnytyksestä, toisin kun pelkäsin! :) Kyllä se siitä, ap, tsemppiä. Et oo yhtään epänormaali. ;)

Vierailija
11/18 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama oli edellisessä raskaudessa. Nyt vasta rv 16+5 ja olo tuntuu jo niin kankealta, ettei vaan haluta enää! Olen miehelle kyllä selittänyt ongelman ja ihan hyvin tuo on tuntunut sen ottavan vastaan ja ymmärtävän. Että silloin kun saa niin se on harvinaista herkkua ja silloinkaan mä en ihan kamalasti siitä nauti. =/

Vierailija
12/18 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pystynyt yhdyntään tämän viimeisen kanssa, kuin vasta viikolta 16 jolloin verenvuoto loppui. Jouduin pakottomaan itseni siihen, näin miehen naamasta että ois muuten "räjähtänyt" minulle ja lapsille. Ensinmäisen kerran jälkeen kaipasin itsekkin sitä pikkuhiljaa, viikolla 28 halut jyräsi jo hyvällä halulla (paremmalla kuin miehen...)

Vierailija
13/18 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekstra-paljon ja olen mieheltä suihin ottanut monta kertaa viikossa, vaikka se vähän nolona on kun ei voi mulle tehdä mitään. Kaikki on ihan kivaa kun ollaan esileikkivaiheessa ja hellitään, mut siten kun pitäis ihan kunnolla ruveta puuhiin, ei kiinnosta yhtään enää.

Vierailija
14/18 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan loppuun saakka, sekä miehellä että minulla. Mutta imetysaikana omat halut on ihan kuolleet monta kuukautta. Miehellä kiristää pinnaa jo melkein etukäteen, kun tietää mitä on edessä. Mutta ei voi mitään, vauva täyttää kaikki ajatukset, imetettynä heräilee aika usein, haluan vaan nukkua iltaisin ja öisin ja limakalvot on kuivat kuin sahara...

Halujen vaihtelu on yksilöllistä ja sullakin ne varmasti jossain vaiheessa palautuu. Onhan niitä miehiäkin, jotka ei pysty olemaan raskaana olevan vaimonsa kanssa.

Vierailija
15/18 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tänä aamuna kyseli, että mistä johtuu, knu en halua. Kun en tiedä! En osaa sanoa mitään syytä tuohon. En voi tietää, sattuuko, kun emme ole koko raskausaikana harrastaneet seksiä!

Kiva kuulla miespuolisenki kommentti :/ Eli jos teen nyt vaan kaksi muksua, niin saattaa olla, että avioliittoni pysyy kasassa. Kolmannen aikana se lähtee..

Sori sarkasmi.. muakaan kun ei yhtään tää tilanne naurata.

Sitä luulisi, että tahdonvoimalla sitä tekee vaikka mitä. Eihän mua nyt ihan aina normaalitilantessakaan ole haluttanut just samalla hetkellä kuin miestäni, mutta ei se ole koskaan haitannut!

Ap

Vierailija
16/18 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollu kans tosi vähän seksiä raskausaikoina, kaks lasta pienellä ikäerolla. Puhuttu on asiasta ja ihan hyvässä yhteisymmärryksessä on tilanne kestetty. Nyt nuorimmainen reilu 2kk ja halut alkaa palautua mutta ei tunnu riittävän aikaa kun iltaisin oon niin poikki että meen lasten kans useasti samaan aikaan maate. Mutta kyllä se tästä.. Jos mies on fiksu ja järkevä, niin luulis tuon ymmärtävän.

Vierailija
17/18 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei fiksu tai järkeväkään pysty sitä katsomaan. Hulluksihan siinä tulee.

Vierailija
18/18 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän miehen puolelta. Seksi loppunut molemmissa raskauksissa n. 20 rvkon kohdalla. Eli silloin kun masu on tullu enemmän näkyviin. Kokee kiusalliseksi kun tiedostaa vauvan olemassa olon. Itselläkään ei halut ole huipussaan tässä toisessa raskaudessa, joten tilanne ei häiritse. On ollu supistuksia runsaasti, koten eipä seksi oikein sopisikaan kuvioon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä