Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

FemCap ehkäisyyn??

Vierailija
04.03.2010 |

Kokemuksia, mistä ootte tilanneet, mitä maksaa jne... kaikki tieto kiinnostaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
2/10 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/10 |
07.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
5/10 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin että saa, koska olen sitä kautta hankkinut tavallisen pessaarin 10 vuotta sitten. Tosin se jäi silloin lähes käyttämättä, painoi ikävästi virtsaputkea ym. Itse mietin, saisiko FemCapia Eestistä. Olisi helpoin käydä ostamassa sieltä.

Vierailija
6/10 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä kapina, paras kokeilemistani.Mutta sehän ei yksistään riitä, tarttee spermisidiä. Odotas kun kaivan laskun niin mitä maksoi lentorahteineen tänne suomeen.

Eli itse kapine oli 49,98 e ja kuljetus saksasta suomeen 17 e.

Olen jo ruvennut rakastamaan saksalaista apteekkariani, koska palvelu on hyvää ja nopeaa ja luotettavaa:)

Tilaan ehkäisyyni liittyvät vempaimet ja spermisidit täältä: http://www.barriermethods.com/

Olen myös perustanut ryhmän facebookkiin koskien vaihtoehtoista ehkäisyä. Ryhmän nimi on : Sano KYLLÄ vaihtoehtoisille ehkäisymenetelmille!

Tervetuloa sinne lukemaan kokemuksia eri vaihtoehtoehkäisy menetelmistä ja metodeista :)

Terkuin ryhmäemo/femcapfan

Vierailija
7/10 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on femcap?

Vierailija
8/10 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako Femcapia siis ihan tavallisesta apteekista Ruotsista? 

Vierailija
9/10 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa varteenotettavalta vaihtoehdolta tai oikeastaan ainoalta ;D

Vierailija
10/10 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas tämä femcap: http://www.femcap.com/how-to-use-the-femcap.php

Laitan tämän nyt tännekin. Tämä on kopio eräältä toiselta palstalta koska en jaksa kirjoittaa joka paikkaan uudestaan. Eli tuolta saa eikä tarvita visaa,masteria tms. Muistuttaisin samalla että jos tilaatte tuolta femcapin tms. tilatkaa samalla spermisidiä. Tuolta saa lacto ja citro pohjaista eivät täten kirvellä alapäätä kuten ehkä nonoxyl 9. Plussana noilla on se että niitä saa erimakuina :)

Ryhmäemonen vastaa

Juu en maksanut kortilla. Se ei mene niin lempi apteekissani Saksassa.

Homma menee niin että menee sivuille( http://www.barriermethods.com/ ) klikkaa kohtaa shop-online ,josta pääsee kohtaa : Shop for alternative familyplanning (e.g. BarrierMethods for contraception, BBT, femidom, etc) by Merkur Pharmacy : klikkaa kohtaa jonka haluat esim. femcap.

Valkkaa haluamasi tuote ja siirrä ostoskärryysi. Tämän jälkeen eteesi ilmestyy 5 harmaata "läpyskää" jossa tekstiä, voit joko shoppailla lisää tai finalisoida tilauksesi. Jos tahdot finalisoida eli panna tavaran tulemaan suomeen päin klikkaa siitä.

Tämän jälkeen täytät hakukenttiin tietosi ja sähköpostiosoitteesi.

Kun tämä on tehty saat meiliisi viestin jossa on laskun tiedot.

Siellä lukee näin: Please transfer the money to our account. Eli siirrä rahat tilillemme.

Tässä vaiheessa klikkasin nordean sivut auki ja menin muistaakseni kohtaan maksu ulkomaille.

Ja näpyttelin tiedot oikeille paikoilleen(laskun tiedot näkyvät Please transfer the money to our account- tekstin alla.

Rahat menevät oikeeseen osoitteeseen kun kirjoittelee sinne nordean kenttiin kohtaan IBAN tai SWIFT numeron. Ihan iisiä, ainoa ero normilaskun maksuun on tuo IBAN/SWIFT koodi.

Sitten vaan hyväksyn laskun :) Helppoa ,turvallista ja sanoisin aika nopeaakin.

Mutta tuohon saamaasi viestiin sinun tulee vastata vain OK.

Tämä on varmistus viesti saksaan päin, koska ilmeisesti saksalaiset teinit tykkää pilailu mielessä tilata opettajilleen ehkäisyvempeleitä:)

Olen tilannut tuolta 3 kertaa ja aina on kaikki mennyt loistavasti:)Niin siis itse kapine maksoi 49,98 siis femcap ja toim.kulut suomeen 17 e.

Jos ongelmia tilauksen tekemisessä tai kiinnostaa kysellä jotain olen facebook ryhmässäni Sano KYLLÄ vaihtoehtoisille ehkäisymenetelmille!

Terkuin ryhmäemo