Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävin sivullisen ihmisen käytös, jota lapsesi on joutunut todistamaan?

Vierailija
04.03.2010 |

tarkoitan jonkun perheen ulkopuolisen jäsenen käytöstä jossain julkisella paikalla? miten lapsi reagoi? miten selitit asiaa hänelle?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun omat lapset heittelee toisten päälle leluja ja hiekkaa. Kun joku uskaltaa siitä mainita, alat itse hyökätä päälle kun eihän sinun Nicopettereitä saa kukaan komentaa.

huusi pää punaisena vieraalle lapselle, joka törmäsi hänen lapseensa (vahingossa). Oltiin kaikki, aikuiset ja lapset todella järkyttyneitä! Lapselle selitimme, että mies teki tuhmasti. Ei siinä oikein muuta voinut sanoa, miehen reaktio oli täysin käsittämätön.

Olen njoutunut selittämään meidän pojille. Molemmille on sattunut niin että tyttö-lapsen isä on alkanut "lukemaan lakia" turhan pontevasti. Vanhempi poika ollessaan 3v heitti Plaston mopon hiekkalaatikkoon , ei osunut keneenkään, vaan putosi tytn viereen. Kuumakalle alkoi huutamaan lapselleni. Sanoin sanottavani takaisin ja pyysi lopulta pojaltani anteeksi. Ihan fiksu mutta aivan liian ylisuojeleva. Nuorempi poika oli edellisellä viikolla täyttänyt "v. kun heitti hiekkalaatikolla hiekkaa joka osui samanikäisen tytön takkiin ja vähän kasvoille, ei itkenyt tms. enkä itse sitä kunnolla edes nähnyt että olisin voinut puuttua. " metrinen isä alkoi karjumaan pojallemme että heitänkö sun silmille hiekkaa. Annoin palaa takaisin ja sanoin että jos tässä nyt alkaa iekka lentämään niin pikkupojan kimpuun et mene, heitä tänne minun silmiin vaan. En ole tämän jälkeen ko. puistossa käynyt. Poika säikähti niin että juoksi hiekkalaatikolta pois. Itse olen näistä sen verran traumoja saanut että jos joku tytön isä alkaa pienestäkin sanomaan niin puolustaudun heti. Yksi tällainen on käynyt ja siinäkin minä olin lopulta se joka ylireagoi. Pelkään siis yhdistelmää isä + tytär. Olen näistä itse

Meidän lapset heittele eikä muutenkaan käyttäydy huonosti toisia kohtaan. Kaikkea en minäkään kuitenkaan aina näe eikä kukaan muukaan. Olen itsekin joutunut oman pojan lääkäriin viemään kun on silmät heitetty täyteen hiekkaa. Eipä siinä mitään, lapsen on vaan sellaisia. Meidän 2 v-llä oli silloin heitto-vaihe päällä. Oli huomannut että tavarathan tosiaan liikkuu kun niitä heittää. Tykkää kyllä mennä ottamaan vaikka kädestäkin jotain tyttöä kiinni jos tahtoo leikkimään.

- poikien äiti

poistun koska en jaksa enempää näitä epä asiallisia kommentteja nicopettereistä

Vierailija
22/31 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin niin asennoidun jo, että se parimetrinen korsto tulee mulle vittuileen. Mulla on sentään poikalapsia ja tiedän lapsista. Mutta tollainen isä, jolla on vain tyttölapsia, kehtaa tulla mun poikia komentaan. Sanon kyllä vittu joo heti saatana takasin. Mulle ei tyttölasten isät kuule tuu turpaa aukomaan, vittu joo.

että en itse kiroile, oli vissiin mulle tarkoitettu

-em.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin niin asennoidun jo, että se parimetrinen korsto tulee mulle vittuileen. Mulla on sentään poikalapsia ja tiedän lapsista. Mutta tollainen isä, jolla on vain tyttölapsia, kehtaa tulla mun poikia komentaan. Sanon kyllä vittu joo heti saatana takasin. Mulle ei tyttölasten isät kuule tuu turpaa aukomaan, vittu joo.

poikalapsia vihaava yliherkkä äiti. Kiroiletkin kauheasti :( Minkähänlaisia pikku hirviöitä teidän tytöistä tulee? Aggressiivisiä äitejä?

Vierailija
24/31 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noihin aiempiin viesteihin verrattuna. Menin 3,5v tytön kanssa ruokakauppaan ja välikössä makasi juoppo pullojen kanssa ja haisi ihan hirveälle. Oli jo puoliksi sammunut ja tollotti tyttöäni, kun ohi käveltiin. Kyllä huomas tytöstä, että ei ollut sellaista ennen nähnyt, kun olisi halunnut jäädä siihen töllöttään ja ihmettelemään, että mitäs nyt. Kovasti ihmettelen miten vartijat antoivat tämän miehen siinä maata..ei tuollaista odota ruokakaupan välikössä näkevän!

Vierailija
25/31 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seinänaapurissa taposta istunut mies perheineen. Kännissä siinä sitten tolskasi kaikenlaista, piirityksiä ja muuta siinä saatiin lasten kans todistella...

Vierailija
26/31 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin lähetetään valitus hakemus minulle. Käsittelen valituksen monesti heti mutta jos näitä hakemuksia on kerääntynyt niin koetan selvitä niistä seuraavana päivänä.

Kun valitus on käsitelty niin myönnän luvan lapsieni kurittamiseen tavalla jonka minä olen hyväksynyt.

T: punkkari äiti

Vierailija
27/31 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lapsi on nähnyt 2 autokolaria, molemmat sellaisia missä bussi törmää henkilöautoon. Kukaan ei kuitenkaan ole kuollut.

Vierailija
28/31 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi tajunnut asiaa kunnolla eikä muista tapahtumaa. Isä selvisi kohtauksesta.

Vierailija
29/31 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli pitäny siihe asti isääsä kaikkia muita vahvimpana ja kovimpana. no isä hävis ja poika meni tolaltaan. Hää nykyää nyrkkeilee ja ei halua hävitä koskaa tappelus niinku isäsä teki.

T: punkkari äiti

Vierailija
30/31 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi tajunnut asiaa kunnolla eikä muista tapahtumaa. Isä selvisi kohtauksesta.

...että oma poikani joutui 9-vuotiaana näkemään, kun isoisä (siis minun isäni) sai aivoverenvuodon. Tämä kouristeli ja korisi pahasi, äitini yritti tehdä jotain ja soitti ambulanssia. Poika oli siinä katsellut vieressä, mennyt sitten toiseen huoneeseen pelaamaan tietokoneella kun äitini oli käskenyt.

Emme itse olleet paikalla, koska poika oli viettämässä joululomaa mummolassa. Toki lähdimme heti paikalle, kun kuulimme tapahtuneesta, mutta matkassa kesti 6 h (mummola toisella puolella Suomea).

Onneksi veljeni meni nopeammin paikalle ja yritti piristää poikaani.

Isoisä kuoli sairaalassa tulematta tajuihinsa. Yritin puhua kaikesta tapahtuneesta pojan kanssa myöhemmin, mutta hän ei oikein halunnut siitä puhua. Ei myöskään oikein näyttänyt surun merkkejä, vaikka tiesin, että isoisä oli ollut tärkeä ja rakas.

Olen monesti miettinyt, mitä lapsi ajattelee siitä, että täysin terve ihminen saa yht'äkkiä kohtauksen ja kuolee pois. Aiheuttaako se lapsessa epävarmuutta ja pelkoa siitä, että kenelle tahansa voi käydä samoin milloin tahansa?

Vierailija
31/31 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja poikalapsen kurittaminen henkisesti ja ruumillisesti pitää aloittaa jo hiekkalaatikolla ja jatkaa siitä eteenpäin aina parisuhteeseen saakka. Siinä parisuhteessa jatketaan sitten väkivaltaa kunnes mies ei muuta voi ja poistuu paikalta. Mies , sehän on jo syntyissään paha ja se on siitä kitkettävä. Kas, tämäkö selittää suomalaisen avioeroprosentin : 50 % ?

Jatkakaa pienten prinsessojen entiset pikkuprinsessaäidit. Unelmahäät ei tainneet sitten onnistuakkaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän