Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on ruma, mutta ei se mitään...

Vierailija
04.03.2010 |

Tosin joskus kun menee huonosti ja katson miestäni niin mieleen tulee pieni inhon tunne ja ajattelen, että mitähän tuossakin oikein näen. Kun olin nuorempi olin myös kaunis ja haluttu, olisin saanut paljon komeammankin miehen, mutta valitsin silti tuon omani. :)

Mutta kun menee hyvin (ts luonne on kohdillaan) niin en ajattele tuota ulkonäköasiaa yhtään.

Onko kellään muulla rumaa miestä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni hivelee silmääni edelleen 16 vuoden jälkeenkin, eli kokemusta ei sinänsä tilanteestasi ole. Mutta olen sitä mieltä, että kauneus on katsojan silmässä. Rakkaus ei ole sitä paitsi ulkonäkökysymys!!!

Vierailija
2/25 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit itse tehdä asialle jotain!

T. Rakas vaimosi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kumman syystä minä pidän sitä komeana! Ainakin vartalo ja penis on ihania mutta onhan se naama se julkinen käyntikortti, ei sitä ilman vaatteita voi oikein missään esitellä :)

Mulla itsellä on vähän samaa vikaa.

En ole kasvoistani mikään kaunotar mutta varsi on varsin hyvä. Joskus olen ajatellut että olisipa asia toisinpäin mutta kyllä sekin mieltä lämmittää kun joku ulkopuolinen kehuu vartaloani.

Vierailija
4/25 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi lihava ja maahanmuuttaja kaiken lisäksi. ihmettelen miksi otti sen , itse hän on hoikka ja ihan kivannäköinen.Oisi saanut muitakin takuuvarmasti.

Vierailija
5/25 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole kaunis kasvoiltaan. Tekee vielä liikaa töitä, väsymys näkyy. Hiukset ohuet, iho uupuneen läikikäs.

Mutta kun... sillä on loistava koordinaatio ja lihasten hallinta, ja aivan uskomaton tatsi sängyssä. Sen ilmeet ja itsevarmuus, lujuus ja samalla huomaavaisuus, toisen huomioon ottaminen, tunteet ja välittäminen: ei-kauniista kasvoistakin huolimatta kokonaisuus on yllättäen komea. Varsinkin, kun se pukeutuu tyylikkäästi - tai sitten toisaalta makuukammarissa, kun se tyynesti ja varmasti ottaa tämän mimmin käsittelyynsä, enkä mää muuta voi kuin voihkia onnesta...

Jotta tuota noin. Komeus se on kuulkaa moniselitteinen juttu :)

Vierailija
6/25 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsin ruma mies. Ei haitannut yhtään seurusteluaikoina, kun en ole koskaan pitänyt ulkonäköä erityisen tärkeänä seikkana.

Vaan olisi pitänyt muistaa n geenit...

Toinen lapsemme valitettavasti muistuttaa kovasti isäänsä. En vaan voi olla ajattelematta, että löytääköhän hän myös aikanaan jonkun kaltaiseni, jolle ulkonäöllä ei ole merkitystä.

Vierailija
7/25 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

määrittelette mikä on hyvännäköinen ja mikä ei. jonkun toisen mielestä joku saattaa näyttää ihan karmeelta ja toisen mielestä taas hyvältä.. katsojan silimissä taitaa olla kauneus.

Vierailija
8/25 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun on mm. silmiinpistävän iso ja epäsymmetrinen nenä ja viivanpaksuiset huulet yhdistettynä olemattomaan leukaan, pitää olla aikamoiset silmät sillä katsojalla.

määrittelette mikä on hyvännäköinen ja mikä ei. jonkun toisen mielestä joku saattaa näyttää ihan karmeelta ja toisen mielestä taas hyvältä.. katsojan silimissä taitaa olla kauneus.

Vierailija
9/25 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.hs.fi/viivijawagner/

silmiinpistävän iso ja epäsymmetrinen nenä ja viivanpaksuiset huulet yhdistettynä olemattomaan leukaan, pitää olla aikamoiset silmät sillä katsojalla.

Vierailija
10/25 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv. Viivi

miehesi?<a href="http://www.hs.fi/viivijawagner/" alt="http://www.hs.fi/viivijawagner/">http://www.hs.fi/viivijawagner/</a&gt;

silmiinpistävän iso ja epäsymmetrinen nenä ja viivanpaksuiset huulet yhdistettynä olemattomaan leukaan, pitää olla aikamoiset silmät sillä katsojalla.

Vierailija
11/25 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruma mies.

Tiedän että oisin saanut komeamman. Oikeastaan annoin ulkonäköä anteeksi luonteen ja kropan takia. Tosin nykyään mies on lihonnut 15kg ja toivoisin että hän laihuttaisi.

Välillä jotenkin ällöttää ja kuvottaa kun katsoo miestä ja tulee tosi huono omatunto kun ajattelen hänestä niin...

Vierailija
12/25 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei ehkä olisi niin vastenmielisen näköinen, jossei olisi nykyään yhtä pöhöttönyt kuin nyt :/. +20kg tullut painoa vuosien myötä ja lisää tulossa...miehellä ei mitään motivaatiota itsestään huolehtimiseen, edes nyt kun minä yritän muokata meidän perheen syömis/liikkumistottumuksia paremmiksi.

Vierailija
13/25 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei ehkä olisi niin vastenmielisen näköinen, jossei olisi nykyään yhtä pöhöttönyt kuin nyt :/. +20kg tullut painoa vuosien myötä ja lisää tulossa...miehellä ei mitään motivaatiota itsestään huolehtimiseen, edes nyt kun minä yritän muokata meidän perheen syömis/liikkumistottumuksia paremmiksi.

-nro13

Vierailija
14/25 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis erityisen komea, muttei rumakaan.

Tavatessamme hänellä oli vielä reilusti ylipainoa. Nyt mieheni on laihtunut ja näyttää paremmalta kuin tavatessamme, mikä on tietysti tosi mukavaa.

Itse olen ihan kivan näköinen ja komeitakin miehiä on ollut tarjolla. Rakastuin kuitenkin mieheeni hänen ihanan luonteensa takia, vaikka ne läskit minua aikoinaan hieman häiritsivätkin.

Vierailija
15/25 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulle ulkonäkö on täysin yhdentekevää. Olettekste OIKEESTI noin pinnallisia???

Vierailija
16/25 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruma, tukka ei kasva, mutta vahva se on kuin härkä eikä ihan heti uuvahda sängyssä ;) ja saa mut nauramaan. Ei ole mulle niin väliä sillä ulkonäöllä, kunhan ei ole kukkakeppi.

Mitä niillä komeilla miehillä tekee, jos niiden luonteenlaatu on pinnallinen ja muut muijat vikittelee niitä sänkyynsä?

Vierailija
17/25 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on vielä lyhytkin.Mutta ei se mitään,kun sillä järki juoksee ja on niin hyvä perse!Ja näytämpähän vieressä nätiltä,vaikka ei kovin hyvä päivä oliskaan:)

Vierailija
18/25 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka pitää itseään rumana. minä en sitä 10 yhdessäolovuoden aikana ole vielä nähnyt, mutta hän sanoo aina, että "no, sinä oletkin rakastunut nainen, ei sinuun voi luottaa." :DDD

Vierailija
19/25 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ainakaan kukaan muu ei vie rumia miehiä :)

Vierailija
20/25 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus kulkea ruman miehen kanssa?:/

Mua hävettää ja itseäni hävettää kun häpeän häntä.

Tuntuu että ihmiset katsoo pahasti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän