Ovatko canvastauluun painetut omat valokuvat kitchiä?
Kommentit (9)
Saattaisin teettää omista valokuvista eikä minua kiinnosta muiden määrittelemä tyylikkyys tai tyylittömyys.
on kyllä aika järkky. Varsinkin jos on sellanen seepiasävyinen.
canvastaulu on pelkistetympi, pelkkä kuva.
mutta kyllä ne voivat olla todella tyylikkäitä - tai sitten ihan söpöjä ja käyttäjilleen tunnearvoltaan suuria.
Sen sijaan esim. Ikeasta ostetut ovat.
mutta huh mikä mielipide. Eikö koti sisusteta sen asujan maun mukaan, eikä sinun? Mun mielestä oman lapsen kuvan laittaminen seinälle on kaikkea muuta kuin järkkyä
Joku valokuvasuurennos kuolaavasta vauvasta olkkarissa on kyllä aika järkky. Varsinkin jos on sellanen seepiasävyinen.
kuin ikean valmistaulun kuva. no, keskimäärin nämä itseotetut vauvakuvat yms. eivät toki ole, mutta onhan tässä maassa myös paljon ihmisiä, jotka osaavat oikeasti valokuvata
Jos itse otetusta kuvasta, eivät mielestäni Sen sijaan esim. Ikeasta ostetut ovat.
tunnusmerkkejä on imelä koreus, epäaitous.
Riippunee siis kuvasta ja siitä onko "oma" vai ei.
mutta en kyllä pidä niitä tyylikkäinä. Yhden tutun perheessä on iahn kivannäköinen sisustus (siis ei mun tyyliä mutta heille sopii), mutta sitten heillä on sellainen Ikeasta hommattu valokuvakanvas olohuoneessa, joka on jotenkin tosi tökerö...
En siis tykkää, mutta jos sinä tykkäät, niin hanki pois! Minusta kannattaa hankkia kotiin sellaisia asioita, joista itse tykkää, eikä miettiä sitä, mitä muut ajattelevat.