Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alipaino on AINA oma valinta! Turha valittaa, ettei millään liho!

Vierailija
04.03.2010 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on alipainoinen, kun ruoka ei imeydy kunnolla

Vierailija
2/6 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun faija eli aikoinaan kunnon perinneruuilla, läskillä ja kermalla, rakasti karkkia ja kakkuja eikä koskaan painanut edes 60kg. Pienikokoinen mies (170cm), pelkkää kuivaa lihasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä millään lihonnut! Söin todella paljon, mutta liikuin myös (kävelin töihin, opiskelemaan ja töissä sai tarjoilijana kävellä koko ajan...) Enkä todellakaan millään salaatilla elänyt, vaan ihan normaalia ruokaa ja usein ravintolaruokaa tuolloin popsin. Onhan se oma valintani, että liikuin... Olisi vissiin pitänyt vaan jäädä kotiin makaamaan, ni olis saattanu saada painon nousemaan. Nyt ikää 30 ja aineenvaihdunta vissiin tehnyt tehtävänsä, sillä nykyään olen normaalipainoinen:)

Voisit ap perustella väitettäsi!

Vierailija
4/6 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on ollut aina alipainoinen, vaikka mättää mitä suuhunsa. Jos itse söisin saman verran, en edes uskalla ajatella painoani.

Toisekseen itse söin muutaman vuoden migreenilääkettä, joka sai minut laihtumaan alipainoiseksi - oli ihan sama mitä söin, paino pysyi.

Vierailija
5/6 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti lihottaa itseään vaikka millä, söi rasvaista ruokaa ja makeaa, ei vain lihonut. Varsinkin mentyään naimisiin yritti vuosikausia lääkärin ohjeiden mukaan lihottaa itseään, koska alipainoa pidettiin lapsettomuuden syynä. Mutta ei vain saanut painoa nousemaan tarpeeksi. Mutta muuten oli ihan teve ja reipas, kuoli lopulta syöpään 86 vuotiaana. Miehenikin on varsinainen kukkakeppi, ei ole koskaan painanut 70 kg, vaikka on 185 cm pitkä. Nyt on painavampi kuin koskaan 68 kg.

Vierailija
6/6 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oeln mieluummin vähän alipainoinen ja terve kuin lopetan liikunnan ja siirryn sohvanpohjalle mättämään roskaruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän