h&m äitiyshousut ja oikea koko?
olen kokoa 38, yleensä tuon firmankin vaatteissa. kokeilin kaikki farkkuhousut mitä löysin äitysosas tolla .. mun koko oli sitten 42! painoa ei vielä ole tullut ja viikkoja 22. turvotusta siellä ja täällä, siis takvähäsen,takapuolessakin ehkä. luulin että toi koko koskis 38 odottavaa, että enempi jo muuallakin kun siinä vattan kohdalla joustoa.
vielä mahtuu yhdet vanhat farkut hyvin.
mites muilla?
Kommentit (7)
oli kyllä älyttömän näköstä ähellystä!
Ja vieläpä ainakaan paikallisessa HM:ssä ei ole tarjollakaan kuin jotain 38 kokoja. Todella huono valikoima kokojen suhteen siis.
Toisaalta, kun tilasin postimyynnistä farkut ja farkkulegginsit, farkut olivat juuri sopivat muistaakseni kokoa 40, ja taas koon M farkkulegginsit pyörivät päällä, lörpöttivät jaloista ym. Eli ei mitään logiikkaa.
normaalisti olen kokoa 42. Pieniä ovat, todellakin.
ja missä?
Seinäjoelta Kids&Mothers liikkeestä.Koko oli ihan sama kuin normihousuissakin :-)
ja mulle vaan naurettiin. Hyvä, että muillakin samanlaisia kokemuksia.
Mulla on painoa tullut noin kilon. Yleensä mun housut on 40-42, ei koskaan 44. H&M:ssä koon 42 äitiysfarkut ei mennyt reisistä ylös. 44-housut kiristi persuksista niin, että oli tosi ruman näköiset. Lisäksi lahkeet oli järkyttävän pitkät.
Jäi housut ostamatta.